همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

الگوریتم RankBrain و تاثیر تجربه کاربری بر سئو


الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

در اکتبر ۲۰۱۶ گوگل اعلام کرد که الگوریتم RankBrain بعنوان سومین فاکتور تاثیرگذار بر رتبه بندی نتایج گوگل شناخته شده و نقش بسزایی در خروجی نتایج جستجو در گوگل بازی میکند. با بهبود این الگوریتم میتوان گفت نقش آن در سال ۲۰۱۸ پررنگ تر از گذشته خواهد شد. در این مقاله تلاش میکنیم هوش مصنوعی گوگل را به شما معرفی کرده و فاکتورهای مورد نظر گوگل برای بررسی رفتار کاربران را بررسی کنیم.

Rankbrain چیست؟

الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

رنک برین یا رتبه بندی با هوش مصنوعی، الگوریتم جدید گوگل مبتنی بر یادگیری مداوم است که به گوگل کمک میکند نتایج جستجو را براساس رفتار کاربران بهینه سازی کند.

تصور کنید که شما عبارت سئو ۲۰۱۸ را در گوگل جستجو میکنید و لینک یکی از مقالات همیار توسعه را در رتبه چهارم گوگل مشاهده میکنید. روی این لینک کلیک کرده و به صفحه وارد میشوید. در این مسیر گوگل رفتار شما را آنالیز میکند. اگر شما در این صفحه پاسخ مورد نظر خود را پیدا کنید و دیگر در گوگل به دنبال همین عبارات یا عبارات مشابه نباشید الگوریتم rankbrain یک امتیاز مثبت برای صفحه ای که به آن وارد شدید در نظر میگیرد و با تکرار این سناریو جایگاه آن صفحه در نتایج گوگل را بهبود میدهد.

الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

در نقطه مقابل تصور کنید که سایت یا صفحه ای با محتوای نامناسب در رتبه ۱ نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته باشد و کاربران زیادی پس از انتخاب آن به صفحه جستجوی گوگل بازگشته و عبارت مشابهی را جستجو کنند. در این شرایط گوگل در می یابد که صفحه پیشنهاد شده مورد توجه کاربران نبوده است و رتبه ۱ جایگاه واقعی آن نیست. در نتیجه ممکن است جایگاه این صفحه دستخوش تغییرات شود.

در نتیجه دو فاکتور برای الگوریتم Rankbrain مورد توجه هستند. اول آنکه کاربران چه مدت در صفحه شما حضور دارند (Dwell Time) و دوما چند درصد از کاربران هنگام جستجو در گوگل لینک سایت شما را انتخاب میکنند (CTR).

تاثیر Dwell Time یا زمان حضور کاربر در صفحه بر الگوریتم RankBrain

همانطور که متوجه شدید Dwell Time زمان حضور یک کاربر در صفحه شما است. این زمان برای کاربرانی که به صورت مستقیم یا از طریق بک لینک واردسایت شما میشوند قابل محاسبه نیست در نتیجه Dwell Time تفاوت های زیادی با Bounce Rate یا متوسط حضور کاربر در صفحه شما دارد.

در الگوریتم RankBrain کاربرانی معیار قرار داده میشوند که از نتایج جستجوی گوگل وارد یکی از صفحات شما شده باشند. در این لحظه گوگل براساس آی پی کاربر، نوع مرورگر و یا اطلاعات اکانت جی میل میداند که یک کاربر با عبارتی مشخص به سایت شما ارجاع داده شده است. از لحظه ای که این کاربر به سایتشما وارد میشود تا زمانیکه مجدد به گوگل باز میگردد و عبارت دیگری را جستجو میکند Dwell Time محاسبه میشود.

الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

مطالعات اینترنتی نشان داده است زمان حضور کاربر برای صفحات ارزشمند به طور متوسط ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه است. یعنی زمانیکه کاربر یک نتیجه ارزشمند را در گوگل پیدا میکند حداقل تا ۳ دقیقه بعد نیاز به جستجوی عبارت دیگری مرتبط با آن موضوع نخواهد داشت و احتمالا در این مدت در حال مطالعه محتوای آن صفحه است. فاکتوری که میتواند نقشی بسیار مهم در سرنوشت سئو در سال ۲۰۱۸ داشته باشد.

الگوریتم رنک برین یا همان هوش مصنوعی گوگل میگوید اگر  کاربر مدت زیادی را در این صفحه سپری کرده است احتمالا محتوای آن صفحه پاسخ گوی نیاز او بوده و محتوای ارزشمندی است. در نتیجه این صفحه میتواند جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کند. به تدریج و با تکرار این اتفاق جایگاه صفحات ارزشمند در رتبه بندی گوگل بهبود می یابد.

تاثیر CTR بر رتبه بندی نتایج گوگل

عبارت CTR مخفف سه کلمه Click Through Rate و به معنی نرخ کلیک است. نرخ کلیک براساس تعداد جستجوی عبارت در گوگل و تعداد کاربرانی که بر روی لینک شما کلیک کرده اند محاسبه میشود.

تصور کنید که شما عبارت آموزش سئو را در گوگل جستجو کرده اید. همه نتایج موجود در صفحه اول یک Impression دریافت میکنند. هر گزینه ای که توسط کاربر کلیک شود علاوه بر آن یک کلیک نیز دریافت میکند. درصد تعداد کلیک به دیده شدن (Impression) یک عدد بین ۰ تا ۱۰۰ خواهد بود که به آن CTR گفته میشود.

الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

اگر یک سایت در رتبه ۳ گوگل و دیگری در رتبه ۲ باشد ولی میزان CTR سایتی که پایین تر است بیشتر باشد در درازمدت گوگل جای این دو نتیجه را با یکدیگر عوض میکند. زیرا کاربران اقبال بیشتری به سایت پایین تر نشان داده اند.

Google Dance چیست؟

در اینجا اتفاق جالب تری نیز رخ میدهد که بسیاری آن را Google Dance یا رقص گوگل مینامند. زمانیکه گوگل برای تعیین جایگاه دقیق یک صفحه دچار تردید میشود برای مدتی آن را در صفحه اول و در رتبه های بالا نمایش میدهد. در این مدت رفتار کاربران در مقابل این صفحه بررسی شده و میزان CTR آن در مقایسه با جایگاهی که کسب کرده تعیین میگردد.

گوگل میداند که CTR رتبه ۱ به طور معمول ۳۵ تا ۵۰ درصد است، حال اگر این صفحه جدید آمار پایین تری داشته باشد به طور حتم گزینه مناسبی برای حضور در رتبه ۱ گوگل نخواهد بود و جایگاه خود را از دست میدهد.

الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

اگر کاربران زیادی بر روی این گزینه کلیک کنند و CTR شما مناسب باشد، زمان حضور آنها در صفحه ملاک دوم گوگل برای رتبه بندی خواهد بود. اگر زمان حضور کاربر در صفحه متناسب با آمار و استانداردهای جستجوی گوگل باشد الگوریتم RankBrain جایگاه مناسبی برای آن در نظر خواهد گرفت و در صورتیکه این عدد پایین باشد صفحه شما به جایگاه واقعی خود بازمیگردد.

بررسی رفتار کاربران در درازمدت توسط الگوریتم RankBrain

یکی دیگر از فاکتورهای گوگل و الگوریتم RankBrain بررسی دوره ای میزان رضایت کاربران از یک صفحه است. بعنوان مثال گوگل میداند که طی یک ماه گذشته ۱۰۰۰ کاربر از طریق جستجو به صفحه شما وارد شده اند و در مقابل میداند که به طور متوسط هر ۱۰۰ بازدیدکنند یک دیدگاه در سایت ثبت میکنند یا یک بار صفحه را در شبکه های اجتماعی بازنشر میدهند.

الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

در بازه های زمانی مختلف گوگل رفتار کاربران در صفحه را بررسی میکند تا میزان ارتباط و رضایت آنها از محتوا را تخمین بزند. این میزان رضایت براساس فعالیت کاربران در صفحه تعیین میشود که مهمترین فاکتورها برای بررسی تعداد نظرات ارسالی، میزان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و امتیاز دهی به محتوا است.

چطور از الگورتیم RankBrain بهره بگیریم

الگوریتم RankBrain - الگوریتم گوگل - الگوریتم سئو - الگوریتم رنک برین

به طور مشخص دو فاکتور حضور کاربر در صفحه و CTR تاثیر زیادی بر تصمیم گیری رنک برین در مورد کیفیت محتوای شما دارند. هرچقدر بتوانید این دو فاکتور را بهبود دهید شانس بیشتری برای بهبود وضعیت سئو خود در سال ۲۰۱۸  خواهید داشت.

خب به پایان این مقاله رسیدیم، اگر سوال و یا نظری دارید، در بخش نظرات کامنت بگذارید.

 

منبع : وبسیما

فروشگاه اینترنتی و برتری‌های آن نسبت به فروشگاه سنتی


فروشگاه اینترنتی - طراحی فروشگاه اینترنتی - فروشگاه آنلاین - فروشگاه وردپرسی - طراحی سایت با وردپرس

فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان است، در فروش آنلاین یک بازه زمانی وجود دارد و یکی از مزایای این نوع فروش این است که برای اینکه موجودی کالای خود را تضمین کنید لازم نیست تعداد زیادی از کالاها را تهیه و در انبار نگهداری کنید. همچنین می توانید از نرم افزارهای انبارداری برای نگه داری اطلاعات،  آمار موجودی و آنالیز محصولات و کالاها استفاده کنید. در سود آوری فروش آنلاین شکی نیست و فروشندگان باید با کسب آگاهی بیشتر در این زمینه، از مزایای مختلف آن استفاده کنند.

تجارت الکترونیک در حال تبدیل شدن به یکی از ملزومات اصلی در هر کسب و کاری شده است و در آینده ای نزدیک کاملا جایگزین بازار سنتی می گردد.

از جمله مزایای فروشگاه اینترنتی:

فروشگاه اینترنتی - طراحی فروشگاه اینترنتی - فروشگاه آنلاین - فروشگاه وردپرسی - طراحی سایت با وردپرس

همین الان فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید

-عدم محدودیت جغرافیایی:

فروش در فروشگاه آنلاین محدود به منطقه یا شهر خاصی نمی شود. بلکه ارائه کالا یا خدمات به کل کشور و در صورت استفاده از کارت های اعتباری بین المللی به تمام نقاط دنیا امکان پذیر است.

-عدم محدودیت زمانی:

کسب و کار شما حتی زمانی که در حال تفریح و استراحت هستید ۲۴ ساعته فعال می باشد و شما از طریق فروشگاه اینترنتی خود در حال فروش و کسب درآمد هستید بدون صرف وقت و انرژی.

-کاهش هزینه ها:

هزینه هایی مانند اجاره محل, انبار, ویترین, فروشنده, خواب سرمایه و … در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد. و کالا به دلیل حذف واسطه ها برای مشتری ارزان تر می باشد و این خود باعث جذب مشتری و فروش بیشتر می شود.

فروشگاه اینترنتی - طراحی فروشگاه اینترنتی - فروشگاه آنلاین - فروشگاه وردپرسی - طراحی سایت با وردپرس

همین الان فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید

-ارائه خدمات بهتر به مشتریان:

تسهیل ارتباط با مشتریان و شرکت های دیگر و ارائه اطلاعات کامل کالا به مشتریان در فروشگاه اینترنتی باعث جذب خریدار می شود. از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی حق انتخاب و مقایسه آسان برای کاربران و قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات فروشگاه می باشد. در حالی که ارائه این خدمات در فروشگاه های سنتی امکان پذیر نمی باشد.

-تهیه بانک اطلاعاتی:

در فروشگاه اینترنتی میزان فروش, مشخصات خریداران, موجودی انبار, میزان استقبال از هر کالا, و تمام اطلاعات دیگر فروشگاه در هر لحظه برای فروشنده و خریدارقابل مشاهده و گزارش گیری می باشد.

فروشگاه اینترنتی - طراحی فروشگاه اینترنتی - فروشگاه آنلاین - فروشگاه وردپرسی - طراحی سایت با وردپرس

-سهولت خرید:

سهولت در انتخاب, سفارش, تحویل سفارش کالا یا خدمات و ارتباط متقابل فروشنده و خریدار در فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد.

-فروشگاه اینترنتی کاتالوگی از محصولات:

فروشگاه اینترنتی می تواند نقش تبلیغاتی نیز داشته باشد و به عنوان کاتالوگی از محصولات ارائه شود.

شرکت طراحی سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی | همیار توسعه
همچنین می توانید برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای ، با ما تماس بگیرید.

برای ارسال درخواست خود اینجا کلیک نمایید.

 

منبع : عصر نقره‌ای


تگ های هدینگ موثرترین تکنیک برای سئو مقالات

تگ های هدینگ وظیفه‌ی برقراری ارتباط بین بخش های مختلف متن را به عهده دارند، این کار برای معرفی متن به گوگل و بهینه سازی سایت برای کاربر انجام می شود. در ادامه توضیح جامع تری در این رابطه به شما خواهیم داد.

تگ های هدینگ (heading tags)

تگ های هدینگ ، تگ های بین المللی در HTML است که برای بیان ویژگی های متن و تعیین میزان اهمیت متن به موتورهای جستجو کاربرد دارد.تگ های هدینگ مهم ترین کدهای HTML برای بخش محتوای سایت است. اضافه کردن این تگ ها باعث می شود به بهینه سازی سایت (SEO) کمک کنید و موتورهای جستجو و همچنین کاربران سایت شما را به عنوان سایت حرفه ای تر بشناسند.
بدون استفاده از تگ های هدینگ فقط صفحاتی با متن های طولانی تولید کرده اید که کاربردی نخواهند داشت. تگ های هدینگ مشخص می کنند که ارتباط بین قسمت های مختلف متن چگونه است.
heading tags از تگ H1 شروع و به تگ H6 ختم می شود. که در این بین بیشترین اهمیت را تگ H1 دارد.
وظیفه تگ هدینگ مشخص کردن عناوین هر پاراگراف و ارتباط دادن پاراگراف ها با زیر عنوان ها می باشد که نتیجه این ارتباط مشخص کردن عناوین مهم برای درک بهتر مطلب توسط گوگل و کاربران می باشد.

تگ های هدینگ

مزایای تگ های هدینگ

این تگ ها در صفحه نمایش قابل رویت هستند به طوری که با تغییر سایز متن های قرار گرفته در این تگ متن ها بیشتر دیده می شوند و سبب جلب توجه بیشتر کاربر می شوند. به تصویر زیر توجه کنید.

علاوه بر مهم تر جلوه دادن متن عنوان ها برای کاربران ، خزنده های گوگل هم با ورود به سایت در هر صفحه دقیقاً به دنبال همین ارتباطات ساده و مهم می گردند.مزیت دیگر تگ های هدینگ به جز مزیت هایی که برای کاربران و موتورهای جستجو گفته شد، خاصیت زیبا شدن متن می باشد. متن های سایت در صورتی که تماماً با سایز ۱۸ نوشته شوند مخصوصاً اگر متن طولانی ای هم باشند بسیار خسته کننده خواهند بود و ممکن است کمتر کسی تا آخر متن را دنبال کند.
ولی در صورت استفاده از تگ هدینگ متن های عناوین در پاراگراف ها اهمیت بیشتری پیدا می کنند و همین تغییر سایز باعث می شود که متن از یکنواختی خارج شود.

موتورهای جستجو از دو نظر سایت ها را بررسی می کنند :

موضوع سایت و صفحات داخلی در چه رابطه ای است؟
چقدر خوب است؟
با استفاده از لینک های داخلی و خارجی می توان به میزان خوب بودن سایت پی برد که گوگل نیز در این کار بسیار مهارت دارد.
گوگل می تواند با بررسی ویژگی های دیگر مثل متا تگ ها و هدینگ تگ ها ، موضوع سایت و میزان اهمیت جزئیات متنی را تشخیص دهد.
استفاده از تگ های هدینگ برای انواع ساختار متنی صفحات وب از نظر محتوا به سه دسته تقسیم می شوند.تگ های هدینگ

 متن کلی صفحه که به صورت یک پارچه در رابطه با موضوع خاصی صحبت می کند:
در این دسته از متن ها ، به راحتی می توان تمام هدینگ تگ ها را در متن جای داد و بیشترین تاثیر را گرفت زیرا مهم ترین جا برای اضافه کردن تگ های هدینگ ، متن کلی صفحه است.

 متن داخل  منو ، فوتر ، هدر ، لینک های کناری صفحه (Site wide) :
این متن ها عملاً خاصیت متنی ندارند و فقط برای دسترسی بهتر کاربر به دیگر قسمت های سایت است. برای ارتباط متن های یک صفحه از تگ های هدینگ استفاده می شود و برای ارتباط بین صفحات یک سایت از منو ، فوتر ، هدر و … استفاده می شود.

 صفحاتی که موضوعات مختلف را لیست می کنند. مانند صفحه محصولات و یا مقالات:
در این قسمت هم با قرار دادن عنوانی مناسب در صفحه و مشخص کردن تگ h1 برای متن عنوان می توان تأثیر خوبی از سئو گرفت.

تگ های سلسله مراتبی H

تگ های هدینگ

H1

تگ h1 را در متن های خود برای عنوان داخلی صفحه قرار دهید. در هر صفحه تنها از یک تگ h1 می توان استفاده کرد. گوگل با استفاده از این تگ به موضوع هر صفحه از سایت پی می برد و به همین دلیل تگ h1 در موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است.

H2

بعد از تگ h1 تگ h2 مطرح می شود که بیشترین استفاده را در متن سایت مخصوصاً متن های طولانی دارد.
تمام تیترهای پاراگراف ها با تگ h2 برچسب می خورند و باعث ارتباط بین پاراگراف ها با عنوان سایت می شود.
با استفاده از کلمات کلیدی در تگ ها گوگل متوجه می شود که کلمه ی کلیدی شما چه چیزی است و شما را برای این کلمات به کاربران پیشنهاد می دهد.
می توانید کلمات هم خانواده برای کلمه ی کلیدی خود را پیدا کنید و عنوان های پاراگراف خود را با این کلمات بنویسید سپس با قرار دادن این عناوین در تگ h2 با این کلمات هم سئو خواهید شد.

تگ های هدینگ

تگ های H3 , H4 , H5 , H6

به همین ترتیب می توان از بقیه تگ ها هم برای زیر عنوان های پاراگراف ها (h2) استفاده کرد. کاربری بقیه تگ ها به اندازه ی تگ h1 و h2 نیست.
تگ h3 را هم برای زیر عنوان های پاراگراف ها استفاده کنید. در متن های طولانی حتماً زیر عنوان هایی دیده می شود که باید از تگ h3 برای ارتباط آن با عنوان پاراگراف مربوطه استفاده کرد.
این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از همه ی تگ های هدینگ ضروری نیست. استفاده از تگ h1 را جدی بگیرید ولی صرفاً لازم نیست در متن های خود از تگ های h4 , h5 , h6 استفاده کنید.

ترتیب استفاده از تگ های h به چه صورتی است؟

تگ های هدینگ

نکته ی مهم دیگر در زمینه استفاده از تگ ها این است که نمی توان بعد از استفاده از تگ h1 برای عنوان پاراگراف بعدی از تگ h3 به بعد استفاده کرد. یعنی استفاده از تگ ها باید به صورت نزولی صورت گیرد.
اگر در صفحات خود از تگ ها استفاده کردید ترتیب را رعایت کنید.
بعد از تگ h1 حتماً باید h2 استفاده شود.
بعد از تگ h2 حتماً باید از تگ h3 استفاده شود.
اشتباه وارد کردن ترتیب تگ ها تأثیر منفی ای در سئو خواهند گذاشت.
به عنوان مثال مطلبی نوشته اید که ۴ نکته اصلی را مطرح می کند پس ۴ عنوان اصلی دارد که با تگ h2 آن ها را مشخص کرده اید، نکته دوم خود شامل ۳ گزینه زیر مجموعه می باشد، شما می توانید آنها را با تگ های h3 مشخص کنید. حال اگر گزینه های زیر مجموعه نکته ۳ نیز خود دارای زیر مجموعه باشند به آنها باید تگ h4 را اختصاص بدهید.
و در آخر باز هم سفارش می کنیم استفاده از این تگ ها را فراموش نکنید و بدانید با استفاده از ویژگی های مثبت کد های HTML ، هم به سئو سایت و هم به راحت تر خوانده شدن متن توسط کاربران کمک خواهید کرد.

منبع :‌ مدیر وب

فرمانروایی بر کسب و کار آنلاین به سبک تولید محتوا


تولید محتوا - بازاریابی محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

محتوا یکی از مهمترین عواملی است که یک مخاطب بواسطه جذابیت و تعاملی بودن آن به میتواند به هر برندی اعتماد کند، یا اینکه اقدام به خرید یک محصول یا تهیه یک سرویس کند. تولید محتوا یعنی ایجاد یک مقاله، تصویر، ویدیو، یا هر خوراک دیگری که در عین جذابیت بتواند از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. فرآیند تولید محتوا شامل مراحل بسیار زیادی مانند تحقیق و پژوهش، بررسی بازار، تعیین جذابیت موضوع و مسائل بیشمار دیگری میشود. همیار محتوا به عنوان یک متخصص در امر بازاریابی و تولید محتوا تلاش خود را میکند تا در طول تمامی این مراحل محتوایی تعاملی و سازنده برای مخاطبان خود تولید کند.

تولید محتوا پادشاه است!

تولید محتوا

بهترین راه برای اینکه از موتورهای جستجو رتبه بگیرید تولید محتوای متنی متناسب با سئو و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط می باشد و بدین طریق کسب و کار وب سایتی خود را رونق می دهید. می توانید با توضیحاتی که در مورد حرفه خود و یا محصول خود در محتوای متنی می دهید باعث جذب مخاطب به کسب و کار خود شوید.

نوشتن محتوای متنی بر اساس نیاز مخاطب باعث اعتماد سازی در کاربران شما می شود و به محصولات شما اطمینان پیدا می کنند.

اینکه بتوانید کاربر خود را جذب کنید و آن کاربر مشتری شما شود نکته مهمی است که با معرفی کسب و کار خود از طریق تولید محتوا می توانید این اعتماد را به وجود آورید. کاربر با شناخت محصولات شما و پس از اعتمادسازی، مشتری شما خواهد شد.

تولید محتوا - بازاریابی محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

اگر محتوای متنی وب سایت شما با ارزش باشد کاربران اقدام به اشتراک گذاری آن می کنند که باعث می شود تعداد بازدید کننده های شما بیشتر شود و در نتیجه سبب افزایش فروش شما و معرفی بیشتر برندتان شود. رعایت اصول سئو در محتوای متنی باعث می شود پس از مدتی در رتبه بندی گوگل بتوانید در صفحات هم تراز با رقبای خود قرار بگیرید.

یک سایت هر چقدر که طراحی خوب و جذابی هم داشته باشد، تا زمانیکه از محتوای مناسب برخوردار نباشد مورد توجه موتورهای جستجو و کاربران قرار نخواهد گرفت.دیگر روش های سنتی و لینک سازی انبوه جوابگو نیست و گوگل اولویت نتایج جستجو را به وب سایت هایی می دهد که از محتوای مفید برای کاربران برخوردار باشند.

تولید محتوا - بازاریابی محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

همین الان تولید محتوای سایت خود را به ما بسپارید

مزایای تولید محتوا

جذب هدفمند مخاطب

تولید محتوا یکی از مهمترین عوامل افزایش رتبه سایت گوگل است. ضمن اینکه سایت شما در صورت برخورداری از محتوای مفید توسط کاربران به افراد بیشتری معرفی خواهد شد.

تبدیل مخاطبان به خریدار

وقتی کاربران اطلاعات رایگان زیادی را از شما دریافت کنند، به دلیل اعتمادی که به شما پیدا کرده اند ترجیح می دهند که از شما به جای رقبایتان خرید کنند.

تولید محتوا - بازاریابی محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

تبدیل شدن به یک مرجع

با تولید محتوای مفید در حوزه کسب و کار خود کم کم به یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد در این حوزه برای کاربران تبدیل خواهید شد.

هزینه اندک

تولید محتوا در مقایسه با تبلیغات بنری و کلیکی یک راه مقرون به صرفه و بلندمدت برای بهبود سئوی سایت می باشد.

چرا تولید محتوا ارزشمند و مهم است؟

تولید محتوا - بازاریابی محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

۸۲% از مشتریان بعد از مشاهده محتوا احساس مثبتی درباره برند شما پیدا می‌کنند.

۷۰% از مشتریان در نتیجه بازاریابی محتوا به برند شما احساس نزدیکی می‌کنند.

۶۰% از مشتریان علاقمند هستند مطالبی درباره برند شما بخوانند.

همین الان تولید محتوای سایت خود را به ما بسپارید

توصیه همیار توسعه به شما:

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

آیا برای تولید محتوای وبسایت خود وقت ندارید؟!

تولید محتوا - بازاریابی محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

نگران نباشید، همیار محتوا در کنار شماست.

با استفاده از خدمات همیار محتوا مخاطبان بیشتری را جذب سایت خود کنید و از حضور خود در رده های اول نتایج موتورهای جستجو لذت ببرید. ما آماده ایم تا ضمن رعایت هویت برند کسب و کار شما، برای وب سایت شما محتوای جذاب و کاربرپسندی تولید کنیم تا شانس دیده شدن شما توسط موتورهای جستجو و به دنبال آن کاربران بالاتر رفته و بازدیدکنندگان وفاداری برای سایت خود پیدا کنید.

همین الان تولید محتوای سایت خود را به ما بسپارید

طراحی سایت با وردپرس و ۶ مزیت آن


طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت سایتهای ارزان و حرفه‌ای محسوب می شود. سیستم مدیریت محتوای وردپرس مزایای بسیاری را برای مدیریت سایت فراهم می‌آورد که در این پست به شش مورد از آن‌ها اشره می کنم:

۱. محیط مدیریت ساده و کاربر پسند

اولین و مهمترین مزیتی که طراحی سایت با وردپرس دارد، محیط مدیریتی آن است که مخصوصاً برای افرادی که تجربه مدیریت سایت ندارند، ارزشمند است.

کلاً پنل مدیریتی وردپرس به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است تا افراد مختلف با هر سطح سواد اینترنتی بتوانند حداکثر بهره برداری را از آن بکنند.

۲. اوپن سورس بودن

طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه
طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه

اوپن سورس بودن وردپرس از دو جهت ارزشمند است. اول اینکه تعداد توسعه دهندگان بسیاری دارد که همگی به هسته ی سیستم دسترسی دارند و این باعث می‌شود یک سایت وردپرسی همیشه و همه جا توسعه‌دهنده داشته باشد در حالی که اگر یک سیستم اختصاصی را در نظر بگیریم، بهترین توسعه‌دهنده ی آن همیشه فرد یا تیم نویسنده‌اش است که خب قطعاً در همه جا در دسترس نیستند… و دوم اینکه به جهت اوپن سورس بودن، افراد بسیاری روی امنیت آن و رفع باگهای مختلف سیستم کار میکنند که البته این میتواند یک ایراد هم باشد چرا که هکرها نیز به آن دسترسی دارند اما تجربه تا امروز ثابت کرده است که وردپرس از لحاظ امنیت در سطح متوسط به بالا قرار دارد به این شرط که درست به کار گرفته شود.

۳. انعطاف پذیری طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه
طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه

این مورد از بزرگترین و مهمترین مزایایی است که طراحی سایت وردپرسی به ارمغان می آورد؛ وقتی سایتی با وردپرس طراحی می شود، به تعداد نا محدود می‌توان برای آن پلاگین نوشت و قالب طراحی نمود. همچنین می‌توان از قالبها و پلاگین های رایگان بسیاری که برای آن نوشته شده بهره گرفت و البته تعداد زیادی قالب و پلاگین غیر رایگان نیز در دسترس هستند… .

۴. بهینه سازی سایت در طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه
طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه

کلاً نام وردپرس با سئو و بهینه سازی سایت گره خورده است! همیشه طراحی سایتهای وردپرسی همراه با تفکر مثبت درباره رنک در موتورهای جستجو بوده است.

برنامه نویسی سیستم وردپرس به گونه‌ای است که به خودی خود بسیار بهینه است و مطلوب موتورهای جستجو؛ از این رو مطالب منتشر شده در سایتهای وردپرسی معمولاً خیلی خوب رنک میگیرند الته در این بین نوع طراحی نیز از اهمیت بسیار برخوردار است و به صرف استفاده از وردپرس، نمیتوان انتظار داشت که سایت رنک خوبی داشته باشد.

۵. ارزان بودن طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه
طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه

عموماً طراحی سایت وردپرس هزینه ای بسیار کم نسبت به بسیاری موارد دیگر دارد چرا که سیستم مدیریت محتوا نیاز به برنامه نویسی ندارد و اصل هزینه حذف میگردد. هزینه ی اندک باقی‌مانده مربوط به طراحی قالب وردپرس خواهد بود.

برنامه نویسی سیستم اختصاصی در حد وردپرس (به فرض اینکه مقدور باشد)، دهها میلیون تومان هزینه خواهد داشت حال آنکه اگر سایت بر پایه ی وردپرس راه اندازی شود، این هزینه میتواند ۶۰۰ هزار تومان باشد که مربوط به طراحی قالب است و صد البته استفاده از قالبهای متعدد موجود (رایگان و غیر رایگان) حتی هزینه را از این هم کمتر میکند.

۶. بروزرسانی های متعدد و رایگان!

طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه
طراحی سایت با وردپرس ، همیار توسعه

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با وردپرس این است که تیم توسعه‌دهنده این سیستم هر از چند گاهی یک بروزرسانی جدید منتشر میکند که به رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

این بروزرسانی ها برای بهبود سطح امنیت، بهینه سازی محیط کاربری، افزودن ویژگی‌های جدید و … انجام میگیرد و همین مورد باعث می‌شود که سایتهای وردپرسی همیشه پتانسیل بالایی برای پیشرو بودن داشته باشند… .

مجموعاً طراحی سایت وردپرس یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختن سایت به شمار می‌رود و البته که سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان و اوپن سورس دیگری نیز وجود دارند که خب مثلاً ساختار بهینه وردپرس را ندارند یا میزان آپدیتهای آن را دارا نمی‌باشند.

 

منبع : وب آر جی بی