همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

۱۲ روش برای افزایش فروش آنلاین (قسمت اول)


امروزه تجارت آنلاین اهمیت فزاینده‌ای یافته و بسیاری از شرکت‌ها، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. در این مقاله به بررسی روش‌های افزایش فروش آنلاین‌‌‌ می‌پردازیم و می‌آموزیم که با استفاده از آزمون و خطا، بهترین راه ممکن برای افزایش فروش آنلاین محصولات خود را بیابیم. در اینجا ۱۲ آزمون مختلف را که می‌توان برای سنجیدن راه‌های مختلف افزایش فروش آنلاین به کار گرفت، ارائه می‌دهیم.

از ارزش‌های اصلی در شرکت من، «آزمودن همه چیز و فرض نگرفتن هیچ چیز» است. زیرا پس از سال‌ها فعالیت در اینترنت‌‌‌ می‌دانیم که نمی‌توان گفت کدام استراتژی یا جهت‌گیری، بهترین نتیجه را به دنبال دارد، مگر آنکه آن را آزمایش کرده باشیم. این قاعده حتی برای استراتژی‌های درخشان هم صادق است، زیرا همواره جایی برای پیشرفت وجود دارد.

طبق اصلی اساسی، تنها راه کشف این که چه چیزی در وب‌سایت شما کار‌‌‌ می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، آزمایش است و این بهترین راه افزایش فروش آنلاین به صورت تصاعدی است. اگر دل به دریا زده و تنها یکی از آزمون‌های زیر را اجرا کنید، متوجه‌‌‌ می‌شوید که این مسئله تا چه حد درست است، به ویژه زمانی که شاهد بهبود چشمگیری در جمع کل درآمد خود باشید.

آزمون ۱: در صفحه‌ی اصلی سایت، تنها یک محصول یا خدمت را ارائه دهید

فروش آنلاین , افزایش فروش , فروشگاه اینترنتی

آیا در وب‌سایت خود چند محصول یا خدمت را به فروش‌‌‌ می‌رسانید؟ اگر چنین است، به شدت به شما توصیه‌‌‌ می‌کنم که آزمایش کنید که آیا این شیوه، بهترین استراتژی برای شما هست یا خیر. ما دریافته‌ایم که همواره ارائه‌ی محصولات کمتر در یک محل، و استفاده از متن‌های بیشتر در توصیف آن محصولات، موجب افزایشفروش‌‌‌ آنلاین می‌شود.

در اینجا تمرکز مهم‌تر از هر چیزی است. به جای تلاش برای راضی کردن تمام کسانی که از سایت شما بازدید می‌کنند، و ارائه‌ی تعداد زیادی از محصولاتی که توضیح بسیار اندکی برای هر کدام از آنها آمده است، اگر تنها یک محصول یا یک مجموعه از محصولات مرتبط را ارائه دهید، در حقیقت بر مجموعه‌ای مهم و کلیدی از مزایا تمرکز کرده و به تمام پرسش‌ها و تردیدهای احتمالی بازدیدکنندگان در مورد محصول خود پاسخ‌‌‌ می‌دهید. البته نیازی نیست که فروش آنلاین سایر محصولات را متوقف کنید. همواره‌‌‌ می‌توانید این محصولات را از طریق صفحات دیگر یا با استفاده از پیشنهادات بعدی (follow-up) به مشتریان خود ارائه دهید (آزمون ۱۲ را مشاهده نمایید).

البته بهترین راه برای اطمینان از موثر بودن این استراتژی برای مخاطبان هدف ما، آزمودن آن است. برای محصول اصلی خود نامه‌ی فروش (sales letter) بنویسید و آن را در صفحه‌ی اصلی سایت قرار دهید. سپس این آزمون را به مدت یک یا دو هفته اجرا کنید تا مشخص شود که آیا موجب افزایش فروش آنلاین شما‌‌‌ می‌شود یا خیر.

آزمون ۲: تغییر مکان پیشنهاد دریافت خبرنامه، برای جذب تعداد بیشتری مشترک وفادار

فروش آنلاین

پیشنهاد دریافت خبرنامه (opt-in offer)، ابزاری است برای جمع آوری آدرس ایمیل مشتریان و ایجاد فهرست ایمیلی که به شما امکان‌‌‌ می‌دهد تا به طور منظم با مشترکین خود در تماس باشید، حس اعتماد و وفاداری را در آنها ایجاد کنید و محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشید.

ولی آیا‌‌‌ می‌دانستید محلی که پیشنهاد opt-in را در آن نمایش‌‌‌ می‌دهید، تاثیر بسیار زیادی بر تعداد مشترکین جمع‌‌آوری‌‌‌ شده دارد؟

در صورتی که از یک نامه‌ی فروش طولانی استفاده نمی‌کنید، پیشنهاد opt-in خود را در برجسته‌ترین جای ممکن در صفحپه‌ی اصلی سایت قرار دهید. اغلب بازدیدکنندگان در نگاه اول، قسمت بالا و سمت چپ صفحه را مشاهده‌‌‌ می‌کنند. دست‌کم، پیشنهاد opt-in خود را «ناحیه‌ی بالای» صفحه اصلی سایت قرار دهید، یعنی جایی در صفحه که بازدیدکننده همان ابتدا و پیش از اسکرول کردن به پایین صفحه مشاهده‌‌‌ می‌کند.

در صورت طولانی بودن نامه‌ی فروش، باید پیشنهاد opt-in را در «صفحه» دوم متن قرار دهید، و پیش از قرار دادن آن، ابتدا توجه بازدیدکنندگان را با شناسایی مشکل‌شان جلب کنید و با تحت تاثیر قرار دادن آنها توسط اعتبارنامه‌ها، تجربیات و رضایت‌نامه‌های درخشانِ مشتریان خشنود، اعتبار خود را تثبیت نمایید.

می‌توانید پیشنهاد opt-in را در تمام صفحات سایت قرار دهید تا همیشه برای بازدیدکنندگان سایت قابل مشاهده باشد و یا آن را در «تبلیغات شناور» (hover ad) قرار دهید (آزمون بعدی را مشاهده کنید). با فراهم کردن فرصت‌های بیشتر برای ثبت نام کاربران در سیستم اطلاع‌رسانی ایمیلی، مشترکان بیشتری به دست خواهید آورد. این روش را امتحان کنید و نتیجه‌ی آن را ببینید.

آزمون ۳: افزایش تاثیر تبلیغات با استفاده از تبلیغات شناور

فروش آنلاین

بدون شک همه شما با پاپ‌آپ آشنا هستید. همان پنجره‌های کوچکی که پیشنهادی ویژه یا اطلاعات دیگری را نمایش‌‌‌ می‌دهند و گاهی، زمانی که از وب‌سایتی بازدید‌‌‌ می‌کنید، ناگهان پدیدار‌‌‌ می‌شوند. پاپ‌آپ سال‌ها ابزار بسیار مفیدی در بازاریابی آنلاین بوده است. اما به دلیل اینکه درصدی از کاربران اینترنت از آن بیزارند، گوگل، AOL، نت اسکیپ و سایرین، نرم‌افزارهای مسدودکننده پاپ‌آپ را برای مقابله با آن ایجاد کرده‌اند.

کاربران اینترنت باید انتخاب کنند که آیا تمایلی به مشاهده‌ی پاپ آپ دارند یا خیر. ولی بیشتر این نرم‌افزارها به صورت خودکار پاپ‌آپ‌ها را مسدود‌‌‌ می‌کنند، و بازدیدکنندگان سایت از مشاهده‌ی اطلاعات مفیدی که ممکن است به سود آنها باشد محروم‌‌‌ می‌شوند.

البته این مربوط به پیش از کشف فناوری بسیار چشمگیری بود که به شما امکان‌‌‌ می‌دهد تا از تبلیغاتی استفاده کنید که مانند پاپ‌آپ عمل‌‌‌ می‌کنند ولی پاپ‌آپ نیستند و به همین دلیل مسدود نمی‌شود. این فناوری تبلیغات شناور نام دارد، و ارزش امتحان کردن در سایت را دارد.

در حقیقت، زمانی که استفاده از تبلیغ شناور در سایت خود را امتحان کردیم، فروش آنلاین سایت به میزان ۱۶۲ درصد افزایش یافت! این تبلیغات کارآمد هستند زیرا اطلاعات مهمی مانند پیشنهاد عضویت در خبرنامه یا پیشنهاد فروش ویژه در زمانی محدود را درست در مقابل دید بازدیدکنندگان هدف شما قرار‌‌‌ می‌دهند.

می‌توانید پیشنهاد عضویت در خبرنامه را در تبلیغ شناور قرار دهید و مشاهده کنید که آیا این کار موجب افزایش تعداد مشترکین‌‌‌ می‌شود یا خیر. زمانی که از این روش استفاده کردیم، تعداد افرادی که در خبرنامه‌ی ما عضو شدند ۸۶ درصد افزایش یافت. همچنین‌‌‌ می‌توانید آزمایش کنید که چه تعداد بازدیدکننده، بر روی تبلیغ شناور مربوط به صفحه‌ی پیشنهاد ویژه‌‌ای در سایت شما کلیک‌‌‌ می‌کنند و چه تعدادی از طریق لینکی معمولی که در صفحه‌ی اصلی سایت قرار گرفته، به صفحه‌ی پیشنهاد ویژه وارد‌‌‌ می‌شوند.

آزمون ۴: مزایای مختلفی را در عنوان مطلب بیان کنید

فروش آنلاین

عنوان مطلب، تاثیر بسیار زیادی بر فروش آنلاین شما دارد. در بیشتر موارد، این بخش نخستین قسمت سایت است که بازدیدکنندگان آن را مشاهده‌‌‌ می‌کنند، بنابراین باید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و آنها را تحریک کند تا نامه‌ی فروش شما را بخوانند.

عنوان موفق، عنوانی است که بر مشکلی که مخاطبان هدف شما با آن روبه‌رو هستند تاکید می‌کند و مزیت اصلی محصول یا خدمات شما را که موجب برطرف شدن آن مشکل‌‌‌ می‌شود، بیان می‌کند. در اینجا نمونه‌‌ای را آورده‌ایم که نشان‌‌‌ می‌دهد چگونه‌‌‌ می‌توان عنوان را برای به حداکثر رساندن تاثیر بر بازدیدکننده، تغییر داد.

یکی از مشتریان ما از این عنوان در سایت خود استفاده‌‌‌ می‌کرد: «Box4Blox – جعبه‌ی شگفت‌انگیز نگهداری اسباب‌بازی لگو.» این عنوان به شما‌‌‌ می‌گوید که محصول چیست، ولی نمی‌گوید که چه کاری برای شما انجام‌‌‌ می‌دهد. این عنوان موجب نمی‌شود بازدیدکننده دلیلی برای ادامه‌ی خواندن داشته باشد.

حالا عنوان قبلی را با این عنوان مقایسه کنید: «سرانجام رازی را کشف کنید که موجب شده بیش از ۵۰ هزار کودکِ عاشق لگو در جهان، واقعا از مرتب کردن اتاق‌شان لذت ببرند!» این عنوان، مزیت مهمی را برای محصول مطرح کرده و راه‌حل مشکلی را بیان‌‌‌ می‌کند که در اینجا، تشویق کودکان به مرتب کردن وسایل‌شان و لذت بردن از این کار است.

آزمون ۵: در متن خود مشکلی را طرح کرده و نشان دهید چگونه‌‌‌ می‌توانید آن را حل کنید

فروش آنلاین , افزایش فروش , فروشگاه اینترنتی

در چند پاراگراف اول نمایش داده شده در صفحه‌ی اصلی سایت، باید با جزئیات بیشتر، در مورد مشکل معرفی شده در عنوان توضیح دهید و به مخاطبان خود نشان دهید که با آنها حس مشترکی دارید (تنها زمانی که مخاطبان حس کنند شما مشکل آنها را درک‌‌‌ می‌کنید، احساس اطمینان‌‌‌ می‌کنند که می‌توانید آن مشکل را حل کنید).

پس از مطرح کردن مشکل،‌‌‌ می‌توانید محصول یا خدمات خود را به عنوان راه‌حل آن مشکل معرفی نمایید. با تاکید بر اینکه محصول یا خدمات شما دقیقا چگونه مشکل خوانندگان را حل‌‌‌ می‌کند، افزایش در فروش آنلاین را تضمین خواهید نمود.

آزمون ۶: بر اعتبار متن خود بیفزایید و اعتماد بازدیدکنندگان را به خود افزایش دهید

فروش آنلاین , افزایش فروش , فروشگاه اینترنتی

بسیار مهم است که متن ترغیبی شما برای فروش (sales copy)، برای شما اعتبار ایجاد کند. از طریق همین فرآیند بازدیدکنندگان به شما اعتماد کرده و در خرید از شما احساس راحتی‌‌‌ می‌کنند. راه‌های فراوانی برای انجام این کار به طور موثر وجود دارد و در اینجا در خصوص دو مورد از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها صحبت‌‌‌ می‌کنیم. اگر در حال حاضر از این تکنیک‌ها استفاده نمی‌کنید، متن خود را بهبود داده و آن را با آنچه که اکنون استفاده‌‌‌ می‌کنید، مقایسه کنید. با مشاهده‌ی تفاوت موجود میان آنها شگفت‌زده خواهید شد.

یکی از بهترین راه‌های ایجاد اعتبار، استفاده از رضایت‌نامه‌ی مشتریان در نامه‌ی فروش است که شامل گزیده‌‌ای از ایمیل‌های واقعی یا نامه‌هایی از مشتریان است که در آن بیان شده که چگونه محصول یا خدمات شما به آنها کمک کرده تا مشکل خود را برطرف کنند. نکته‌ی آخر بسیار مهم است. رضایت‌نامه‌ی مشتری که بیان‌‌‌ می‌کند محصول شما چه فایده‌‌ای برای او داشته است، بسیار موثرتر از رضایت‌نامه‌‌ای است که در آن صرفا گفته شده که «محصول شما عالی است».

همچنین‌‌‌ می‌توانید برای افزایش اعتبار خود، بخشی را در متن اضافه کنید که حاوی خلاصه‌‌ای از گواهی‌نامه‌ها، تجربیات و هر گونه اطلاعات پس‌زمینه‌‌ای دیگری باشد که موجب‌‌‌ می‌شود شما شایستگی حل کردن مشکل مخاطبان هدف خود را داشته باشید. باید خوانندگان خود را متقاعد کنید تا بپذیرند که شما بهترین شخصی هستید که‌‌‌ می‌تواند برای مشکل آنها راه‌حلی ارائه نماید.

آزمون ۷: بر بازدیدکنندگان سایت تمرکز کنید، نه بر خودتان

فروش آنلاین , افزایش فروش , فروشگاه اینترنتی

موفق‌ترین متن ترغیبی برای فروش آنلاین، متنی است که بر خواننده تمرکز دارد. اغلب صاحبان کسب‌و‌کار این قانون طلایضی را نادیده‌‌‌ می‌گیرند. با دقت به متن وب خود نگاه کنید. آیا پر از اشاراتی به «من» و «ما» است؟ به جای استفاده از جملاتی مانند «من نرم‌افزار مدیریت زمان خود را با درنظر گرفتن صاحب‌خانه‌های پرمشغله طراحی کرده‌ام»‌‌‌ می‌توانید از چنین جمله‌ای استفاده کنید: «نرم‌افزار مدیریت زمان جدید شما، موجب آزاد شدن ساعاتی از زمان شما‌‌‌ می‌شود تا بتوانید وقت بیشتری را با خانواده‌تان سپری کنید.» در متن ترغیبی فروش آنلاین خود به دنبال واژه‌های «من» و «ما» بگردید و آنها را با «شما» جایگزین کنید.

این مقاله ادامه دارد….

برگرفته از: entrepreneur.com 

منبع : چطور

Keyword Stuffing چیست؟ چرا تکرار کلمه کلیدی اشتباه است؟


Keyword Stuffing چیست؟

اصطلاح keyword stuffing یا همان بمباران کلمات کلیدی یک روش قدیمی و البته رایج برای معرفی کلمه کلیدی هدف به ربات های گوگل است. در این روش تلاش میشود، با تکرار یک کلمه یا عبارت مشخص؛ در متن صفحه، عنوان، توضیحات متا و حتی لینک های داخلی، شانس کسب جایگاه افزایش داده شود.

در عمل این روش موجب افزایش چگالی کلمه کلیدی هدف در صفحه شده و به ظاهر کمک میکند گوگل متوجه موضوع صفحه شود. این تکنیک طی چند سال اخیر بسیار کارآمد بوده و با وجود ابزارهای آنالیز سئو مانند افزونه Yoast استفاده از آن بسیار منطقی و درست به نظر میرسد.

با به روزرسانی الگوریتم های گوگل تکرار کلمه کلیدی عملا کارایی خود را از دست داده و امروز به عنوان یکی از روش های اسپم از نظر گوگل شناخته میشود.

در گذشته تلاش میکردیم که کلمه کلیدی هدف حداقل در ۳ درصد از کلمات صفحه تکرار شود یا به عبارت دیگر در هر ۳ خط از محتوا دو بار دیده شود. ولی این روش امروز کارایی گذشته را ندارد.

keyword stuffing

تکنیک تکرار کلمات کلیدی از کجا شروع شد؟

در اولین مراحلِ طراحی موتورهای جستجو، الگوریتم های طراحی شده بسیار ساده بودند. در سال های ابتدایی این الگوریتم های توانایی پایینی در درک ارتباط معنایی کلمات و شناسایی مفهوم یک پاراگراف یا حتی صفحه داشتند.

در این شرایط بهترین روش برای شناسایی موضوع صفحه، انتخاب عباراتی بود که بیشتر در صفحه حضور داشتند. ربات های گوگل با توجه به میزان تکرار یک عبارت در صفحه موضوع آن را تعیین کرده و جایگاه مناسب در نتایج جستجو را مشخص میکردند.

متخصصین سئو از همین ضعف موتورهای جستجو استفاده کرده و با تکرار کلمه کلیدی مورد نظر خود تلاش میکردند در این عبارات جایگاه بهتری کسب کنند. رفته رفته الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم مرغ مگس خوار و الگوریتم Rank Brain معرفی شده و با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تشخیص ارتباط معنایی عبارات و تعیین کیفیت محتوای صفحه شدند.

هرچقدر دقت ربات های گوگل در شناسایی مفهوم و کیفیت صفحه افزایش یافت، تاثیر تکرار کلمه کلیدی کمتر شد. تا جاییکه گوگل رسما اعلام کرد تکنیک keyword stuffing را به عنوان یکی از روش های اسپم در سئو می شناسد.

تصویر زیر توضیح دقیق گوگل از keyword stuffing‌ است که در آن به مواردی که معمولا توسط مدیران سایت ها استفاده میشود اشاره شده است.

keyword stuffing

تکنیک های رایج برای تکرار کلمه کلیدی

استفاده بیش از حد، از یک عبارت خاص، موجب میشود گوگل متوجه تلاش شما برای کسب جایگاه در آن کلمه کلیدی شود. در نقطه مقابل این روش نشان دهنده کیفیت پایین محتوای تولید شده توسط شما خواهد بود که میتواند موجب از دست رفتن جایگاه در نتایج گوگل شود.

در حال حاضر روش های مختلفی برای keyword stuffing در سایت ها استفاده می شود که در ادامه به بررسی برخی از آنها میپردازیم:

۱- تکرار کلمه هدف در عنوان صفحه

یکی از آزاردهنده ترین روش ها تکرار عبارتی مشخص در عنوان صفحه یا سایت است. در این روش مدیر سایت تلاش میکند تا عباراتی مشخص و هم معنی را در عنوان صفحه تکرار کرده و از این طریق شانس خود را برای کسب جایگاه در آنها افزایش دهد. تصویر زیر نمونه ای از تکرار کلمه کلیدی در عنوان صفحه است.

keyword stuffing

گوگل پیشنهاد میکند که عنوان صفحات کاملا اختصاصی و توصیفی باشند. اختصاصی به این معناست که هیچ صفحه دیگری در سایت شما عنوانی مشابه با این صفحه نداشته باشد. توصیفی یعنی که عنوان صفحه توضیحی کوتاه و کاربردی از محتوای قرار گرفته در آن صفحه باشد.

۲- تکرار کلمه کلیدی در توضیحات صفحه

همین روش در توضیحات صفحه نیز استفاده میشود. برخی از مدیران سایت ها تصور میکنند که تکرار یک عبارت مشخص یا ترکیب های مختلف آن در توضیحات صفحه میتواند موجب کسب جایگاه در همه آن عبارات شود.

keyword stuffing

در حالیکه این روش به راحتی برای گوگل قابل تشخیص بوده و ممکن است به همین دلیل جایگاه خود را نتایج جستجو از دست بدهید. پیشنهاد میشود توضیحات متا متنی توصیفی و دقیق در مورد محتوای صفحه باشد و از آن از عباراتی جذاب که شانس کلیک کاربر را افزایش میدهند استفاده شود.

۳- تکرار بیش از حد یک عبارت در محتوای صفحه

به جرات میتوان گفت بیشترین استفاده از keyword stuffing در محتوای مقاله یا محصول مشاهده میشود. در این روش مدیر سایت تلاش میکند حداقل ۳ درصد از محتوای خود را به یک عبارت مشخص اختصاص دهد.

افزونه Yoast‌ تکرار کلمه کلیدی را به عنوان یکی از فاکتورهای سئو محتوا اعلام کرده و همه گیر بودن وردپرس موجب شده است که این روش در فضای وب به سرعت رایج شود. این افزونه تنها یک ابزار برای آنالیز محتوای شماست و سبز شدن چراغ آن به معنی کسب جایگاه در کلمه هدف نخواهد بود.

keyword stuffing

بسیاری تصور میکنند که اگر چراغ افزونه سبز باشد حتما در نتایج گوگل جایگاه مناسبی کسب خواهند کرد. ولی در بسیاری موارد عملا در حال فریب خود و البته گوگل هستند.

این تکنیک نه تنها موجب بهبود وضعیت سئو شما نمیشود بلکه میتواند دلیل قانع کننده ای برای جریمه سایت شما توسط گوگل باشد.

۴- تکرار لینک با متن مشابه در یک صفحه یا کل سایت

در برخی سایت ها مشاهده میشود که عبارت مشخصی را در همه محتوای یک صفحه یا در همه صفحات سایت به آدرس مورد نظر خود لینک کرده اند. در این روش معمولا از اسکریپت هایی استفاده میشود که عبارت مورد نظر را شناسایی کرده و بصورت اتوماتیک به صفحه هدف لینک میکنند.

این روش نیز از نمونه های keyword stuffing است و تاثیر منفی زیادی بر سئو سایت شما خواهد داشت.

۵- هدف گذاری روی نام محله ها یا عبارات نزدیک به هم

در برخی از سایت ها معمولا عبارات طولانی تر مورد توجه قرار گرفته و تلاش میشود که به جای تکرار یک عبارت در صفحه، ترکیب های مختلفی از آن، با هدف گذاری روی نام محله ها، شهرها و یا حتی شرکت ها استفاده شود. این روش نیز کاملا مخالف با استانداردهای گوگل بوده و از مصادیق بمباران کلمات کلیدی است.

keyword stuffing

جایگزین مناسب برای تکرار کلمه کلیدی چیست؟

در حال حاضر گوگل تلاش میکند به جای توجه به کلمه کلیدی و تکرار آن در صفحه، از مفهوم کلیدی برای تعیین کیفیت محتوا و جایگاه آن در نتایج گوگل استفاده کنید. روش های مختلفی برای مفهوم گرایی در تولید محتوا وجود دارد که در مقاله مفهوم کلیدی چیست.

به آن اشاره شده است.

بهترین روش های جایگزین برای keyword stuffing عبارتند از:

  • استفاده از کلمات هم خانواده و هم معنی
  • استفاده از عبارات معادل انگلیسی
  • به کارگیری عبارات توصیفی که عینا همان مفهوم را منتقل میکنند
  • لینک سازی با عبارات طولانی و ترکیب های متنوع
  • بیان موضوعات حاشیه ای که ارتباط معنایی مستقیم با موضوع دارند

این تکنیک ها به شما کمک میکنند تا بدون آنکه مجبور به تکرار عبارتی مشخص در صفحه باشید مفهوم مورد نظر خود را به گوگل و البته کاربر برسانید.

برای مفهوم گرایی نیازمند شناخت الگوریتم های گوگل هنگام آنالیز محتوای صفحه هستیم. پس از آن از همین الگوریتم ها استفاده میکنیم تا محتوایی استاندارد که هم برای کاربر و هم برای گوگل قابل درک باشد را تولید کنیم.

keyword stuffing

آیا تکرار کلمه کلیدی همیشه موجب جریمه سایت میشود؟

با مطالعه این مقاله، اولین سوالاتی که به ذهن شما میرسند عبارتند از:

  • با وجود این قوانین چطور هنوز صفحاتی که از این روش استفاده میکنند بعضا جایگاه مناسبی در نتایج گوگل دارند؟
  • چطور مفهوم مورد نظر خود را به کاربر منتقل کنیم بدون آنکه کلمه هدف را در متن تکرار کنیم؟
  • آیا تعداد استاندارد و مشخصی برای تکرار یک کلمه در صفحه وجود دارد؟

هدف گوگل ارایه محتوای ارزشمند و با کیفیت به افرادی است که در آن جستجو میکنند. هدف شما نیز باید همین باشد.

اگر محتوایی که تولید می کنید برای کاربر ارزشمند باشد و از مطالعه آن لذت ببرد مطمئن باشید که توسط گوگل جریمه نخواهید شد.

دقت کنید که نیازی به تمرکز بر روی تعداد تکرار یک عبارت در صفحه و یا حذف آن از بخش هایی از مقاله خود ندارید. هیچ عدد مشخص و استانداردی برای تعداد استفاده از یک کلمه در صفحه وجود ندارد.

برای جلوگیری از جریمه گوگل، کافیست به صورت عمدی و با هدف سئو کلمات را در متن تکرار نکنید. ادبیات خود را تغییر ندهید و متن را به گونه ای بنویسید که برای خوانند قابل درک باشد.

آیا شما هنوز هم از روش تکرار کلمه کلیدی در محتوای سایت خود استفاده میکنید؟ به نظر شما این روش مانند گذشته کارایی دارد و توانسته موجب بهبود جایگاه شما در نتایج گوگل شود؟ سوالات و تجربیات خود را در بخش نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

تولید محتوا برای وبسایت و مزیت های آن


تولید محتوا برای وب سایت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام داد، اگر محتوای وب سایت شما از دید کاربران و موتورهای جستجو مفید باشد وب سایت شما می‌تواند به سرعت رشد کند.

وقتی صحبت از تولید محتوا سایت می‌شود، اولین چیزی که به ذهن شما می‌ رسد قرار دادن حجم انبوهی از مقالات و مطالب در سایت می باشد، در همین ابتدا به شما اطمینان میدهم اگر تا کنون اینگونه فکر می‌کردید پس از خواندن این مقاله تصور دیگری به محتوای سایت خواهید داشت.

تولید محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

مشاهده خدمات تولید محتوا

محتوای وب‌سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

در ابتدا می‌توانم به جرئت بگویم محتوا مهم‌ترین بخش یک وب سایت محسوب می‌شود و اگر بخواهیم یک وب‌سایت را از نظر اهمیت بخش‌های مختلف آن بخش‌بندی کنیم، بخش محتوا حدوداً ۹۰% درصد اهمیت را به خود اختصاص می‌دهد و ۱۰% باقی‌مانده هم به بستر مورد نیاز برای درج محتوا اختصاص می‌یابد!

شاید برای شما سؤال شود که چطور چنین چیزی ممکن است؟ شما قطعاً سایت‌های زیادی را می‌شناسید که محتوای زیادی در آن‌ها دیده نمی‌شود و مربوط به شرکت‌ها یا اشخاص مهمی نیز هستند، اما باید در اینجا به شما بگویم اگر همان وب‌سایت‌ها را به عنوان یک سایت باکیفیت بررسی کنید متوجه خواهید شد که هرگز دارای بازدهی مناسبی نخواهند بود.

محتوای سایت نشان دهنده هویت وب سایت شما می‌باشد و با توجه به آن ارزش وب سایت شما مشخص می‌گردد، هرچه مطالبی که در سایت شما درج می‌گردد مفید تر و با کیفیت  تر باشد باعث می‌گردد ارزش سایت شما از دید مخاطب و رتبه جهانی بهبود یابد.

تولید محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

محتوای یک وب سایت شامل کلیه مطالبی می‌باشد که شما با فرمت‌های مختلف در وب سایت خودتان قرار می‌دهید، مانند مقالات و اخبار تخصصی و یا فایل‌های مالتی مدیا صوتی و تصویری همگی محتوای وب سایت شما را تشکیل می‌دهند.

مهم‌ترین بخشی که مخاطبان شما و موتورهای جستجو نیز به آن اهمیت می‌دهند همین بخش می‌باشد و اگر بتوانید محتوایی اختصاصی تولید کنید خیلی سریع در میان مخاطبان و موتورهای جستجو رشد خواهید کرد.

از این رو می‌توان گفت بخش تولید محتوا نیز مهم‌ترین کاری است که در وب سایت شما باید انجام شود پس باید قبل از شروع به تولید آن دقیقاً از اصول و نحوه تولید محتوای استاندارد آگاه باشید و بدانید چطور محتوایی را ایجاد نمائید که در ابتدا مخاطب از مشاهده آن لذت برده و برای آن سود آور باشد و سپس موتورهای جستجو آن را به عنوان یک محتوای استاندارد و اختصاصی تشخیص داده و در نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند.

مشاهده خدمات تولید محتوا

تولید محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

چه محتوایی را در وب سایتمان قرار دهیم؟

بدون اینکه در نظر بگیریم در چه زمینه ای تخصص داریم و می‌خواهیم در چه خصوص مطالب سایت را ایجاد نمائیم، اصولی پایه در خصوص محتوایی که باید در سایت درج شود وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

برای تأمین محتوای سایت راه های بسیاری وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید یک سایت را در عرض چند روز با محتوای بسیاری پر کنید و هزاران مطلب را در آن قرار دهید اما آیا این کار می‌تواند مفید باشد و برای پیشرفت یک وب سایت کار درستی است؟

خیلی‌ها تصور می‌کند درج مطالب بسیار زیاد در یک وب سایت کمک می‌کند تا آن‌ها در نتایج جستجو در همه زمینه‌های مطالب درج شده نمایش داده شوند و بازدید خوبی را به سایت خودشان سرازیر کنند، در اینجا باید به شما بگویم اگر ۱۰ سال پیش این کار را می‌کردید شاید می‌توانستید بازدهی مناسبی بدست آورید اما اکنون دیگر با انجام این کار نه تنها به نتیجه مطلوبی نمی‌رسید بلکه ممکن است برای همیشه از نتایج موتورهای جستجو حذف شوید و دیگر نتوانید به روی سایت خود حسابی باز کنید.

می‌پرسید چرا؟

تولید محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

پاسخ واضح است موتورهای جستجو امروزه بسیار پیشرفته شده‌اند و براحتی تشخیص می‌دهند یک محتوا دقیقاً و اولین بار توسط چه وب سایتی در وب منتشر شده است و همه امتیاز آن محتوا را برای وب سایت مرجع لحاظ می‌کنند، حال اگر شما سعی در انتشار مجدد همان مطالب در وب سایت خودتان بکنید فوراً در لیست سایت‌های اسپم قرار خواهید گرفت و موتورهای جستجو شما را در دسته سایت‌های غیر مجاز قرار می‌دهند و حتی اگر قبلاً در نتایج جستجو نمایش داده می‌شدید اکنون به نتایج پایین تر می‌روید و کم کم از لیست نتایج حذف خواهید شد.

فکر می‌کنم با مطالعه توضیحات بالا تا حدودی به اهمیت محتوای اختصاصی پی برده باشید، اما کار به اینجا ختم نمی‌شود!

یک محتوای کامل و با ارزش می‌تواند برای وب سایت شما منافع خیلی بیشتری داشته باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تولید محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

مشاهده خدمات تولید محتوا

مزیت‌های تولید محتوا اختصاصی چیست؟

مطالب مفید و کاربردی نه تنها می‌تواند اعتماد موتورهای جستجو را به شما جلب نماید بلکه از آن مهم‌تر باعث می‌شود مخاطبان شما نیز به سایت شما به عنوان یک مرجع نگاه کنند و بدانند که مطالبی که در سایت شما مشاهده می‌کنند را در هیچ جای دیگر نمی‌توانند بیابند.

اگر در وب سایت خودتان خبرنامه داشته باشید و محتوای اختصاصی تولید کنید مخاطب‌های شما با اعتماد بیشتری در خبرنامه سایت عضو می‌شوند، زیرا می‌دانند که شما قطعاً متخصص هستید و تمایل دارند مطالب شما را فوراً مشاهده نمایند.

مطالب مفید و اختصاصی مهم‌ترین بخش یک وب سایت است و اگر بیشترین زمان خود را به روی تولید محتوا بگذارید هیچ وقت پشیمان نخواهید شد.

تولید محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

مشاهده خدمات تولید محتوا

منابع تولید محتوا اختصاصی را چگونه بیابیم؟

زمانی که یک وب سایت برای خودتان ایجاد می‌کنید، مسلماً با ایجاد آن هدف خاصی را دنبال می‌کنید، اگر یک متخصص هستید تا مدتی می‌توانید بدون داشتن منابع به تولید محتوا بپردازید.

اما اگر تمایل دارید در زمینه خاصی فعالیت کنید باید به کسب اطلاعات در آن زمینه بپردازید و منابع تولید کننده محتوای آفلاین و آنلاین در زمینه تخصصی خودتان را بیابید.

موردی که در اینجا مطرح می‌شود این است که شما می‌توانید از منابعی که به زبان دیگری در وب منتشر شده‌اند نیز استفاده کنید، اگر شما یک مقاله انگلیسی را ترجمه کنید و به زبان فارسی آن را بازنویسی کنید شما منبع اصلی آن مقاله در زبان فارسی خواهید بود، این هم از دید مخاطب و هم از دید موتورهای جستجو مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

البته منابع دیگری همچون مجلات و روزنامه‌ها به صورت آفلاین مطالب خود را منتشر می‌کنند نیز می‌توانند برای تهیه محتوا بسیار مفید باشند، شما می‌توانید با مطالعه کتاب‌های مختلف در زمینه تخصصی خودتان محتوای بسیار مفید و جذابی را برای وب سایتتان تأمین کنید.

آیا برای تولید محتوای وبسایت خود وقت ندارید؟!

نگران نباشید، همیار محتوا در کنار شماست.

تولید محتوا - همیار محتوا - سئو محتوا

یک سایت هر چقدر که طراحی خوب و جذابی هم داشته باشد، تا زمانیکه از محتوای مناسب برخوردار نباشد مورد توجه موتورهای جستجو و کاربران قرار نخواهد گرفت.دیگر روش های سنتی و لینک سازی انبوه جوابگو نیست و گوگل اولویت نتایج جستجو را به وب سایت هایی می دهد که از محتوای مفید برای کاربران برخوردار باشند.

با استفاده از خدمات تولید محتوای همیار توسعه مخاطبان بیشتری را جذب سایت خود کنید و از حضور خود در رده های اول نتایج موتورهای جستجو لذت ببرید. ما آماده ایم تا ضمن رعایت هویت برند کسب و کار شما، برای وب سایت شما محتوای جذاب و کاربرپسندی تولید کنیم تا شانس دیده شدن شما توسط موتورهای جستجو و به دنبال آن کاربران بالاتر رفته و بازدیدکنندگان وفاداری برای سایت خود پیدا کنید.

مشاهده خدمات تولید محتوا

 

منبع : مدیر وب

تبلیغات گوگل چیست؟ + کاربرد تبلیغات گوگل


تبلیغات گوگل چیست؟

زمانی شما کلمه را داخل موتور جستجوی گوگل سرچ میکنید علاوه بر نتایج نمایش داده شده اصلی مواردی در بالای این نتایج ظاهر می شود که در کنار آنها کلمه AD ( مخفف AdWord )نوشته شده است که این نتایج همان تبلیغات گوگل می باشد.

برای شروع یک تبلیغات گوگلی ابتدا نیاز به یک اکانت گوگل ادوردز می باشد ، پس از ایجاد حساب گوگل باید حساب شما شارژ شود که از پلن های موجود در سایت در بخش تعرفه ها می توانید از قیمت این پلن ها مطلع شوید. پس از اینکه حساب شما شارژ شد شما می توانید تبلیغات کلیکی گوگل خود را شروع کنید.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل

نمایش تبلیغات گوگل به مشتریان شما رایگان می‌باشد، یعنی زمانی که مشتری کلمات کلیدی شما را سرچ می‌کنند و تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند تا اینجای کار برای شما هیچ هزینه‌ای ندارد و فقط زمانی برای شما هزینه خواهد داشت که مشتری بر روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت شما شود.

تبلیغ در گوگل بهتر است یا سئو ؟

خوب همان طور که میدانید در تبلیغات در گوگل شما در مدت زمان ۱۵ دقیقه با کلمات کلیدی نامحدود در رتبه اول گوگل قرار خواهید گرفت در صورتی که در بهینه سازی سایت یا سئو به این شکل نمی باشد و برای سئو کردن یک کلمه کلیدی نیاز به مدت زمان ۳ تا ۶ ماهه می‌باشد، از دیگر نکات مثبت تبلیغات کلیکی گوگل این سایت که نتایج تبلیغات گوگلی در بالای سرچ اصلی گوگل یا به عبارت دیگر در بالای نتایج سئو شده گوگل قرار میگیرد که این یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید که در چند روزه گذشته با آپدیتی که گوگل انجام داده است تعداد تبلیغات در بالای پیچ گوگل به ۴ عدد رسیده است یعنی در صورتی که شما نفر اول در بخش سئو باشید باز در بالای سایت شما ۴ سایت به نمایش در خواهد آمد که با این حساب سایت شما به عنوان نفر پنجم بازدید می‌شود‌.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل
نحوه محاسبه هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل به چه شکل است؟

نحوه محاسبه هزینه هر کلیک در گوگل به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم، در نظر بگیرید شما در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت می‌کنید، شما برای تبلیغ خود کلمه کلیدی خرید لپ تاپ را انتخاب کرده‌اید، این کلمه در ابتدا باید در داخل متن تبلیغات گوگل شما موجود باشد در صورتی که متن شما رابطه ای با کلمه خرید لپ تاپ نداشته باشد شما برای هر کلیک هزینه بیشتری را باید به گوگل پرداخت کنید ، کلمه خرید لپ تاپ باید در صفحه شما شما به عنوان تایتل نیز قرار داشته باشد و در آن صفحه درباره خرید لپ تاپ توضیحاتی را نوشته باشید، اگر بخواهیم ساده تر بگیم یعنی شما باید بهینه سازی داخلی سایت رو رعایت کرده باشید، از دیگر عوامل موثر تایم لودینگ صفحه سایت شما می باشد در صورتی که سایت شما تایم لودینگ بالایی داشته باشید هزینه کلیک بیشتری را باید به گوگل پرداخت کنید.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل

از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری هر کلیک CTR می‌باشد، ctr درصد بین کلیک و سرچ کلمه می‌باشد، به طور مثال کلمه خرید لپ تاپ امروز ۱۰۰ بار سرچ شده است و از این بین فقط ۲۰ نفر بر روی تبلیغ گوگلی شما کلیک کرده‌اند و وارد سایت شما شده‌اند ctrb اکانت شما می‌شود ۲۰% ، هر چقدر سی تی آر اکانت شما بالاتر باشد بابت هزینه هر کلیک خود مبلغ کمتری را پرداخت می‌کنید.

این‌ها فقط برخی از عواملی بودند که در هزینه هر کلیک شما تاثیر داشته اند.

مدت زمان فعال شدن تبلیغات در گوگل چقدر است؟

مدت زمان فعال شدن تبلیغات در گوگل ۱۵ دقیقه می باشد البته در بعضی مواقع گوگل به علت بررسی سایت شما مدت زمان فعال سازی اکانت شما را بیشتر خواهد کرد ولی در ۹۹% مواقع تبلیغات گوگل در مدت زمان پانزده دقیقه فعال می‌گردد.

آیا امکان درج تبلیغات در گوگل ایران وجود دارد؟

همان طور که می‌دانید ایران همچنان جزو کشور‌های تحریم شده از نظر گوگل به حساب می‌آید ولی با ترفندهایی امکان این موضوع وجود دارد.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل

آیا بین شرکت هایی که تبلیغات گوگل را ارائه میدهند تفاوتی وجود دارد؟

بله ! متاسفانه اکثر شرکت‌هایی که در ایران فعالیت می‌کنند دارای مدرک نمایندگی گوگل نبوده اند و تبلیغات گوگل خود را بر اساس دانش اندک گوگلی خود مدیریت می‌کنند.

تبلیغات گوگل، Google AdWords، برنامه تبلیغاتی آنلاین کمپانی گوگل است که به شما اجازه می‌دهد مشتریان جدید به دست آورید و کسب و کار خود را رونق ببخشید. به کمک تبلیغات گوگل، شما می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغاتتان در کجا به نمایش در آید، می‌توانید بودجه مناسب کسب و کار خود را برای تبلیغاتتان تنظیم کنید و تأثیر آن را به خوبی اندازه گیری و تحلیل نمائید.

محدودیتی از نظر حداقل بودجه در تبلیغات گوگل وجود ندارد. شما هر زمان که مایل باشید می‌توانید تبلیغات گوگل خود را معلق یا متوقف نمائید.

به کمک تبلیغات گوگل، شما به افرادی که کلمات و عبارات مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می‌کنند یا در وبسایت‌های مرتبط با موضوع کاری شما به گشت و گذار مشغول هستند، دسترسی خواهید داشت. تبلیغ شما می‌تواند در وبسایت گوگل و وبسایت‌های همکار گوگل به نمایش درآید. به کمک سیستم پرداخت هزینه به ازای کلیک موسوم به CPC، شما تنها زمانی موظف به پرداخت هزینه خواهید بود که فردی بر روی تبلیغ شما کلیک نماید.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل

مزایای تبلیغات گوگل

موارد مهم اندکی هستند که تبلیغات گوگل را از دیگر انواع سیستم‌های تبلیغاتی متمایز می‌کنند. با استفاده از تبلیغات گوگل:

درست در لحظه‌ای که افراد، محصولات و خدمات پیشنهادی شما را جستجو می‌کنند، به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تبلیغات گوگل شما به افرادی که در جستجوی خدمات یا محصولاتی مشابه کسب و کار شما هستند، نمایش داده خواهد شد. بنابراین، این افراد تمایل بیشتری به واکنش در قبال تبلیغات گوگل شما دارند.
شما می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغاتتان در کجا به نمایش در آید. به طور دقیق در چه وبسایت‌هایی و در چه نقاط جغرافیایی (ایالات، شهرها و حتی همسایگی آن‌ها).
شبکه نمایش گوگل موسوم به GDN، به تنهایی به بیش از ۸۰% کاربران در ایالات متحده دسترسی دارد.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل
بودجه خود را کنترل نمایید

  • به کمک سیستم پرداخت هزینه به ازای کلیک (CPC)، از موجودی شارژ تبلیغات گوگل شما تنها زمانی هزینه کسر خواهد شد که کسی بر روی تبلیغ شما کلیک نماید. پس، فقط به ازای نمایش تبلیغات گوگل شما، هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.
  • شما تصمیم می‌گیرید که به چه میزان می‌خواهید در طول یک ماه هزینه کنید، و شما هرگز بیش از آنچه تعیین کرده‌اید، پرداخت نخواهید کرد.
  • هیچ محدودیتی برای حداقل شارژ اولیه وجود ندارد. اما انتخاب یک میزان مناسب، حیاتی است.
  • می‌توانید ببینید که تبلیغات گوگل شما دقیقا به چه صورتی کار می‌کنند، و در صورت لزوم، آن را بازسازی نمایید.
  • گزارشی از نحوه عملکرد تبلیغ تان ببینید. اینکه چه تعداد از مشتریان جدید از طریق تبلیغات گوگل با کسب و کار شما ارتباط برقرار کرده اند؛ اینکه آن‌ها از کجا آمده‌اند و مواردی دیگر.
  • با استفاده از ابزارهای AdWords، تبلیغ خود را ویرایش کرده و بهبود ببخشید، و تعداد مشتریان بالقوه‌ای را که با کسب و کار شما ارتباط برقرار می‌کنند، افزایش دهید.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل

مثالی برای تبلیغات گوگل

فرض کنید که شما یک فروشگاه تعمیر دوچرخه در نزدیکی شهر خود، راه اندازی نموده اید. حال، تبلیغات گوگل خود را راه انداخته اید تا به مشتریانی در حوالی مکان فروشگاه خود دسترسی داشته باشید. در اینصورت، وقتی فردی که در نزدیکی محل شما سکونت دارد و در اینترنت عبارتی نظیر “تعمیر دوچرخه” را جستجو می‌کند، آن‌ها می‌توانند تبلیغات گوگل شما را دیده و بر روی آن کلیک نمایند تا به کسب و کار شما متصل شوند. این موضوع، بسیار ساده بوده به راحتی قابل تغییر، تعلیق و یا توقف است و نیازی به انجام پرداخت‌های اضافی ندارد.

PPC چیست؟

PPC مخفف pay per click است. یعنی اینکه به ازای هر بار کلیک مبلغی بعنوان حق الزحمه به شما پرداخت می‌کنند و با کلیک کردن بطور روزمره دارای درآمد می‌شوید.

تبلیغ گوگل - گوگل ادوردز - تبلیغات گوگل چیست؟ - کابرد تبلیغات گوگل

سیستم کلیکی چیست؟

برخی از فروشگاه‌ها برای افزایش فروش خود، به تبلیغ در سایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌پردازند. حالا در سیستم‌های کلیکی، میزان درآمد، بر حسب کلیک‌های بازدید کننده شماست. شما باید در سایت‌هایی که این سرویس را می‌دهند، عضو شوید. البته عضویت در چندین سایت هیچگونه مشکلی ندارد.

زیر مجموعه‌ها، کسانی که بوسیله شما معرفی می‌شوند

زیر مجموعه‌ها کسانی هستند که بوسیله شما به سیستم‌های مختلف معرفی می‌شوند. متاسفانه، خیلی‌ها به این مسئله اهمیت نمی‌دهند. اما شما با زیر مجموعه‌ها می‌توانید درآمدی کسب کنید. اکثر سایت‌ها زیر مجموعه یابی را داشته و می‌توانید با آنان رابطه داشته باشید.

منبع : ستاره

تخفیف‌هایی ویژه برای رشد کسب وکار شما در مرداد طلایی


همه در کنار هم با تخفیف‌هایی ویژه برای کسب‌و‌کارها

در شرایط اقتصادی فعلی، باید سریع‌تر از قبل (و همچنان امیدوار) حرکت کرد. باید هوای دیگران را هم داشت… ما به همین نیّت، اینجا دور هم جمع شده‌ایم؛ تا تخفیف‌هایی برای رشد به‌صرفه‌تر کسب‌وکار شما ارائه دهیم.

وبسایت

مشاهده تمام تخفیف‌ها

چگونه با راه اندازی وبسایت کسب و کار من رشد می‌کند؟

اینترنت دروازه ورود افراد و سازمان ها به بازارهای بزرگ جهانی است. امروزه هرگونه کسب و کاری که به منظور ارائه محصولات ( کالا ها، خدمات و ایده ها ) شکل می گیرد،بنا به دلایل متعدد ناگزیر به استفاده از اینترنت برای گسترش و توسعه فعالیت خود می باشد.

این روزها گرایش استفاده از وبسایت و اینترنت به عنوان یک ابزار تشریفاتی جای خود را به استفاده های کاملا کاربردی از این ابزار در همه زمینه ها داده است . رشد عجیب این گرایش تا جایی پیش رفته ، که وبسایت یک مجموعه را مهمترین رسانه و سخنگوی آن مجموعه می دانیم برقراری یک وبسایت کارآمد در کسب و کار مورد نظر شما دارای اهمیت های فراوان است.

نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی است که معرف حضور شما در این عرصه به سایرین خواهد بود.

همیارتوسعه در مرداد طلایی تخفیف ویژه‌ای را برای عزیزانی که قصد راه اندازی وبسایت را دارند در نظر گرفته است، برای ارسال درخواست طراحی سایت یا مشاوره رایگان طراحی سایت بر روی عکس یا دکمه زیر کلیک کنید.

وبسایت ، همیار توسعه ، الکامپ ، تخفیف تابستانی

ثبت درخواست و مشاوره رایگان طراحی سایت

از مزایای داشتن وبسایت برای کسب وکارها را میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

  1.  در محیطی قرار میگیرند که مشتریان محدود ندارند (صرفا از یک روستا ، شهر ، یا استان محدود نمیشوند میتوانند فرا منطقه ای {خارج از کشور} با یک وبسایت کسب و کارشان را گسترش دهند.)
  2.  هزینه آب ، برق ، گاز ندارند ، هزینه اجاره مکان ندارند
  3. با یک ایده کوچک در این فضا و با یک سرمایه گذاری خوب به درآمدی بالا میرسند.
  4. نسبت به حجم وسیع سایت و درامد زایی زیادش از کارکنان کمتری استفاده میکنند (صرفه جویی در هزینه ها)
  5. کسب و کاری راحت ، آرام و همیشگی خواهند داشت که از همه جای دنیا میتوانند آن را کنترل کنند.
  6. سرمایه گذاری در این بخش هیچ ضرری و هیچ ریسکی ندارد..
  7. شما را برند میکند و سایت خودش یک برند و یک رزومه موفق از فعالیت شماست و باعث جذب سرمایه گذار میشود
  8. خدمات رسانی به مشتریانتان بهتر و راحت تر انجام خواهد گرفت
  9. میتوانید با مشتریانتان تعامل بهتر داشته باشید ، با آنها در ارتباط باشید ، از آنها برای ایده های جدیدتان نظر بخواهید و ..

وبسایت ، همیار توسعه ، الکامپ ، تخفیف تابستانی

ثبت درخواست و مشاوره رایگان طراحی سایت