همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

بررسی ۵ مورد از برترین ترفندهای سئو در سال ۲۰۱۷


ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

با گذشت زمان، الگوریتم‌های موتورهای جستجو دستخوش تغییر و تحولات اساسی می‌شوند تا به این وسیله در تشخیص صحیح لینک‌های مخرب و اسپم بهتر عمل کنند. هدف دیگر این الگوریتم‌ها، به دام انداختن وب مسترهایی است که در تلاشند تا به نحوی آن‌ها را دور زده و وب سایت خود را بدون تولید محتوای غنی و داشتن سیستم لینک‌دهی مناسب، به وضعیت مطلوبی نزد موتورهای جستجو برسانند. موتورهای جستجویی مثل گوگل (Google)، بینگ (Bing) و دیگر موارد، برای بهبود سرویس‌دهی به کاربران و نمایش مناسب‌ترین لینک‌ها در نتایج جستجو، همواره سعی می‌کنند تا الگوریتم‌های خود را هوشمندتر سازند، به همین دلیل لازم است تا برای عقب نماندن از دیگر رقبا، خود را با ترفندهای سئو سال وفق دهیم.

در دنیای وب امروز، رقابت شدیدا حساس شده و همه چیز حول موتورهای جستجو می‌گردد. به این ترتیب، وب مسترها یا باید دایره رقابت را ترک کرده و یا اینکه وب سایت‌های زیر دست خود را به منظور جلب توجه موتورهای جستجو، مطابق الگوریتم‌های آن‌ها پیش ببرند و قوانین‌شان را رعایت کنند. در سال جدید نیز این امکان وجود دارد تا کاربران استراتژی‌های خود به منظور بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو را به روز کرده و به این ترتیب کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد.

شتاب دهی به صفحات موبایل (AMP)

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

همانطور که می‌دانید، چند سالی است بیش از پنجاه درصد گشت و گذارهای کاربران سراسر دنیا در محیط وب، از طریق دستگاه‌های موبایل همچون گوشی های هوشمند و تبلت ها صورت می‌گیرد. با توجه به همین موضوع، در چند سال اخیر مخصوصا در سال ۲۰۱۶، طراحی ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش‌گرا وب سایت، به یکی از اصلی‌ترین ترفندهای سئو تبدیل شده است. با گذشت زمان و متداول شدن این سبک از طراحی، اکنون زمان به پیاده‌سازی استاندارد دیگری رسیده تا بتوان میان وب سایت‌های ریسپانسیو تفاوت قائل شد. ارزیابی بر اساس سرعت باز شدن صفحات در حالت موبایل (AMP –> Accelerated Mobile Pages) را باید یکی از کاربردی‌ترین این راه‌ حل‌ها دانست.

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

AMP‌ها در واقع پروتکل‌های متن بازی هستند که اجازه می‌دهند تا صفحات وب، با سرعت بسیار بالایی در مرورگرهای موبایل باز شوند. باید اعتراف کرد AMP حقیقتا یک پدیده در بین ترفندهای سئو کنونی است که سبب شده تا وب سایت‌ها به ازای مصرف دیتای به مراتب پایینتر، با سرعتی بسیار بالا در مرورگرهای موبایل باز شوند. در زمان بارگذاری محتوا، یک صفحه معمولی هشت برابر بیشتر از AMP مصرف داده دارد. با توجه به این تفاوت، می‌توان به راحتی سرعت باز شدن صفحات در دستگاه‌های موبایل را حدس زد. در سال ۲۰۱۷ انتظار می‌رود تا ترفندهای سئو مرتبط با طراحی ریسپانسیو، مخصوصا AMP باز هم گسترش یابند. با بهره‌بردن از تکنیک‌های مربوط به آن و راه‌اندازی صفحت واکنش‌گرای بیشتر به کمک AMP، می‌توانید از ترفندهای سئو به بهترین وجه ممکن به نفع خود استفاده کنید.

حضور فعالانه و موثر هوش مصنوعی در ترفندهای سئو

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی، الگوریتم‌های جستجوی گوگل به میزان قابل توجهی نسبت به قبل بهبود پیدا کردند. در این بخش از توسعه، یکپارچه‌سازی خزنده‌های موتورهای جستجو با الگوریتم‌های جدید در دستور کار قرار گرفت تا به این وسیله به میزان هوشمندی آن‌ها افزوده شود. رنک برین (RankBrain) الگوریتم سیستم یادگیری هوش مصنوعی گوگل است که در سال ۲۰۱۵ استفاده از آن تایید شد. این مفهوم در نظر دارد تا فرآیند جستجو در دنیای وب را هوشمندتر ساخته و به این وسیله اطلاعات مرتبط‌تری را حین جستجوی یک کاربر، به وی نشان دهد. برای مقابله با حضور همه جانبه هوش مصنوعی در موتورهای جستجو، باید با یادگیری ترفندهای سئو ، تمرکز خود را بر روی افزایش سطح یکپارچگی و اتحاد بخش‌های مختلف وب سایت قرار داد.

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

با توجه به حضور قدرتمند هوش مصنوعی، استفاده از ترفندهای سئو پیشین همچون کلاه سیاه، به مراتب تاثیرات خود را از دست داده و امکان فریب خوردن سیستم به این نحوه به حداقل کاهش پیدا کرده است. از آنجایی که در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، همه چیز حول محتوا می‌چرخد، باید در نحوه تولید محتوای خود تجدید نظر کرده و تمامی ترفندهای سئو را به کار ببرید. مطالب خود را متراکم کرده و عناوین مناسبی را همچون قبل برای آن‌ها انتخاب کنید.

پدیدار شدن بهینه‌سازی تجربه کاربر

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

تکامل روزافزون شبکه جهانی وب که اکنون با عنوان وب ۳٫۰ وارد نسل تازه‌ای شده است، سبب شده تا وب، رفته رفته برای پلتفرم‌هایی که به منظور فعالیت بر اینترنت تکیه می‌کنند، به یک استاندارد تبدیل شود. در این نظام جدید، مفهوم تجربه کاربر در حال برتری یافتن به دیگر فاکتورها و ترفندهای سئو است. برخلاف رابط کاربری که به یک مفهومی الکترونیکی و نرم افزاری اشاره می‌کند، تجربه کاربر فرآیندی است که در جهت بهبود رضایت مشتری و بهبود قابلیت‌های وب سایت فعالیت کرده و هدف اصلی آن، ساده‌سازی نحوه تعامل کاربر با یک سیستم است.

وب سایت‌ها اکنون پلتفرم‌های دوست‌دار کاربر یا همان یوزر فرزندلی بیشتری طراحی کرده و به همین دلیل توقع موتورهای جستجو در زمینه بهبود تجربه کاربر افزایش پیدا کرده است. موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل، نیاز به بهبود تجربه کاربر را با یکپارچه‌سازی این تجارب در رتبه وب سایت بیشتر کرده و به همین دلیل بهینه‌ سازی و ارتقا تجربه کاربر، به یکی از محبوب‌ترین ترفندهای سئو برای وب مسترها تبدیل شده است. به عبارت ساده‌تر، اگر نحوه تعامل کاربر با وب سایت خود را بهبود بخشیده و او را راضی و خشنود نگه دارید، گوگل با ارتقای رتبه وب سایتتان، از شما تشکر خواهد کرد.

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

از سال ۲۰۱۵، موتورهای جستجو به وب سایت‌های دارای طراحی خوب علاقه‌مند شده و به آن‌هایی که کاربران را به صرف زمان بیشتری در خود به منظور خواندن محتوا وادار می‌کنند، بهای فوق‌العاده‌ای می‌دهد. به این ترتیب، هم مسئولیت ساده‌سازی دسترسی به پلتفرم و هم افزایش تجربه کاربر، مستقیما بر دوش وب مستر و مدیر وب سایت افتاده است. برای دسترسی به این مهم، باید صفحات وب سایت، مخصوصا صفحه اصلی را یوزر فرندلی طراحی کرده و در کنار افزایش استفاده از محتوای گرافیکی و بهبود ویژگی‌های بصری، مسیریابی (منوی وب سایت) را در وب سایت خود به ساده‌ترین وجه ممکن دربیاورید.

کلیدی به نام برندسازی شخصی

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

ایجاد یک کسب و کار ایمن و مطمئن به منظور درآمدزایی، در هر محیط شلوغی بسیار سخت است و دنیای وسیع و نامحدود اینترنت نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به این موضوع، گوگل شدیدا بر روی پلتفرم‌هایی که سعی در بالا کشیدن نام خود دارند تمرکز کرده و برای وب سایت‌هایی که برند خود را به صورتی خلاقانه بر دیگر کسب و کارهای مشابه برتری می‌بخشند، امتیاز ویژه‌ای قائل است.

یکی از ترفندهای سئو به منظور برندسازی را باید انتخاب مناسب آدرس دامین دانست. اگرچه مزایای گزینش صحیح URL تنها به همین مورد ختم نمی‌شود، اما با کمک به وضعیت وب سایت نزد موتورهای جستجو و جلب توجه هوش مصنوعی الگوریتم‌‎های آن‌ها، سبب می‌شود تا استفاده از دیگر ترفندهای سئو به منظور بهینه سازی وب سایت، بیشترین نتیجه را بدهند.

ادغام لینک‌های کوتاه

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت ، همیارتوسعه ، همیار توسعه

به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های عملکرد کلیدی که موتورهای جستجو حین رتبه‌بندی وب سایت‌ها در نظر می‌گیرند، باید به “تکرار” اشاره کرد. تکرار در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به این معنی است که یک مطلب بیشتر توسط کاربران خوانده شده و همچنین لینک مربوط به آن، بیشتر در دنیای وب توسط کاربران برای اطلاع‌رسانی به دیگران به اشتراک گذاشته شود. گفتنی است اکنون الگوریتم‌های موتورهای جستجو به نهایت هوشمندی رسیده‌اند، پس بدون شک اطلاعات موجود در درون محتوا مورد بررسی قرار گرفته و میزان منحصربه‌فرد بودن آن حتما در امتیازدهی لحاظ می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع، بد نیست بدانید بهترین راه برای کمک به اشتراک‌گذاری بیشتر مطالب، استفاده از لینک کوتاه برندسازی شده است.

ترفندهای سئو ، افزایش سئو سایت ، ترفندهای سئو سایت ، ترفندهای seo ، عنوان سئو ، آموزش سئو سایت ، نکات سئو ، نکات سئو وردپرس ، سئو محتوای سایت

این فرمت جدید لینک‌دهی در حال حاضر توسط حدود پانصد کمپانی استفاده می‌شود. پپسی (pep.si) و نیویورک تایمز (nyti.ms) را باید دو نمونه معروف از فرمت آدرس‌دهی و ساخت URL جدید دانست. این مدل جدید شدیدا در برندسازی به کمپانی‌های دارای وب سایت کمک کرده و نامشان را در ذهن کاربران حک می‌کند. بر اساس آخرین تحقیقات، استفاده از لینک کوتاه، سبب شده تا توجه کاربران به سمت لینک‌ها بیشتر جلب شده و نرخ کلیک‌کردن آن‌ها حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کند. گفتنی است لینک کوتاه برندسازی شده، کاربرد ویژه‌ای را در رسانه‌های اجتماعی دارای محدودیت کاراکتر از خود نشان می‌دهد.

منبع :thenextweb ، گجت نیوز

بررسی مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس


طراحی سایت ، طراحی سایت با وردپرس ، وردپرس ، طراحی سایت وردپرس ، طراحی سایت وردپرسی

چکیده مقاله طراحی سایت با وردپرس

وردپرس توسط زبان بسیار محبوب PHP نوشته شده و از قدرت MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند. وردپرس را می توان به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوای کد باز از لحاظ SEO شناخت. در واقع طراحی سایت با وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوایی است که علاوه بر سادگی و انعطاف پذیری، نکات SEO را در خود رعایت کرده است.

طراحی سایت با وردپرس

بخش مدیریت وردپرس به صورتی طراحی شده است که هر شخصی با کمترین میزان دانش می تواند با آن کار کند. وردپرس محبوترین CMS دنیا می باشد. این CMS برای طراحی وبلاگ و برخی از وب سایت های شرکتی است و مناسب افرادی است که نیاز به نوشتن وبلاگ و طراحی سایت شخصی دارند و با توجه به این افراد جامعه بسیار بزرگی را تشکیل می دهند، وردپرس یک سیستم پرطرفدار و محبوب است. در حال حاضر طبق آماری که W3TECH ارائه نموده، وردپرس ۲۶٫۶ درصد وب سایت های موجود را شامل می شود که در حدود ۱/۴ وب سایت های اینترنتی می باشد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت ، طراحی سایت با وردپرس ، وردپرس ، طراحی سایت وردپرس ، طراحی سایت وردپرسی

استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس مزیت هایی دارد که عبارتند از:

۱٫ وردپرس در مقایسه با سایر اسکریپت های آماده سئوی بسیار قوی ای دارد.

۲٫ کار کردن با بخش مدیریت محتوای آن بسیار ساده است .

۳٫ به راحتی می توان در وردپرس، قالب و پوسته جدید ایجاد کرد.

۴٫ در صورت انتشار نسخه جدید، به صورت خودکار دریافت و به روز رسانی می شود.

۵٫ قالب های رایگان بسیار زیادی از وردپرس در سراسر وب وجود دارد.

۶٫ قالب های آن انعطاف پذیری قابل توجهی دارند و به تعداد نامحدود می توان برای آن پلاگین نوشت و قالب طراحی نمود و به راحتی می توان هرگونه تغییری را در تنظیمات قالب و طراحی گرافیکی آن اعمال نمود.

طراحی سایت ، طراحی سایت با وردپرس ، وردپرس ، طراحی سایت وردپرس ، طراحی سایت وردپرسی

۷٫ رابط کاربری آسان و روانی دارد.

۸٫ وب سایت های بسیاری از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت بسیار قدرتمند پشتیبانی می کنند.

۹٫ برنامه نویسی سیستم وردپرس به گونه ای است که به خودی خود بسیار بهینه و مطلوب موتورهای جستجو است.

۱۰٫ وردپرس به صورت OPEN SOURCE است که این مزیت از دو جهت ارزشمند است:

تعداد توسعه دهندگان بسیاری دارد که همگی به هسته سیستم دسترسی دارند.

به جهت اپن سورس بودن افراد بسیاری روی امنیت آن و رفع باگهای مختلف سیستم کار می کنند. که البته یک ایراد هم می تواند باشد، چرا که هکرها نیز به آن دسترسی دارند، اما تجربه نشان داده که از لحاظ امنیت در سطح متوسط به بالا قرار دارد.

۱۱٫ هزینه بسیار کمی نسبت به بسیاری موارد دیگر دارد. چرا که نیاز به برنامه نویسی ندارد و اصل هزینه حذف می گردد. هزینه اندک باقی مانده مربوط به طراحی قالب وردپرس خواهد بود.

و…

معایب طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت ، طراحی سایت با وردپرس ، وردپرس ، طراحی سایت وردپرس ، طراحی سایت وردپرسی

معایب استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس عبارتند از:

۱٫برای سایت های بزرگ بهینه نیست و امکانات لازم را ندارد. اگر بخواهیم یک سایت با امکانات خاص داشته باشیم مانند یک سایت تخفیف گروهی، نمیتوان از سایت های وردپرسی استفاده کرد زیرا هم هزینه زیادی دارد و هم برنامه نویسی آن زیاد و پیچیده است.

۲٫با وجود اینکه انعطاف پذیری زیاد و قابل توجهی دارد، اما همچنان نمی توان تمام کارهای موردنیاز را با آن انجام داد.

۳٫ از لحاظ امنیتی مشکلاتی دارد که به مرور زمان مشخص می شود و برای حل این مشکلات می بایست همواره آخرین نسخه آن دانلود شود.

نتیجه گیری از مقاله طراحی سایت با وردپرس

دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. به همین منظور شاید امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنیم بطور تمام و کمال در وردپرس نبینیم. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان را ایجاد کردند که دیگران بتوانند به راحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس کنند. وردپرس در ادامه راه پروژه موفق b2 می باشد که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس توسط Christine Selleck دوست مت مولوگ ( توسعه دهنده اصلی وردپرس ) پیشنهاد و از آن روز تا الان وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروفترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ بر روی هاست شده است.

 

منبع: پارس دیتا

نحوه نوشتن توضیح محصولات برای فروش بیشتر


کلمات نقش قدرتمندی در متقاعد کردن مشتریان برای خرید  و فروش بیشتر دارد. پس همین امروز شیوه‌های منسوخ نوشتن توضیحات را کنار بگذارید و با ما همراه شوید تا شیوه‌ی صحیح نگارش آنها را با هم مرور کنیم …

خیلی از صاحبان فروشگاه های اینترنتی قدرت کلمات به کار رفته در توضیح محصولات را دست کم می گیرند. نوشتن توضیح محصولات به شیوه ی مبتدی کار سختی نخواهد بود، اما نکته ی مهم اینجاست که توضیح محصولی که با دقت و به شیوه ی حرفه ای نگارش شده باشد نقش کیمیا دارد و می تواند در جذب بازدیدکننده های جدید و فروش اینترنتی بیشتر نقش موثری داشته باشد. پس همین امروز شیوه های منسوخ نوشتن توضیحات را کنار بگذارید و با ما همراه شوید تا شیوه ی صحیح نگارش آنها را با هم مرور کنیم.

۱ – استفاده از کلیدواژه‌های مرتبط برای فروش بیشتر

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

به احتمال زیاد تا الان عبارت “واژه های مرتبط” را در بحث سئو زیاد شنیده اید اما نکته ی اساسی این است که این کلیدواژه های مرتبط باید به صورت هوشمند در بخش توضیحات محصول قرار بگیرند. اگر قصد افزایش بازدید و فروش بیشتر خود را دارید، باید نحوه ی نگارشتان را به نگاه مشتری نزدیک کنید. وقتی کسی به دنبال محصولات فروشگاه شماست، از چه کلیدواژه هایی برای جستجو در گوگل استفاده می کند؟

به عنوان مثال، اگر قصد فروش چکمه های سیاه رنگ را دارید بهتر است با استفاده از ابزار گوگل کیوردز به دنبال کلیدواژه های محبوب جستجو برای این نوع محصول بگردید و از آنها در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

توضیح محصولی که با دقت و به شیوه ی حرفه ای نگارش شده باشد نقش کیمیا دارد و می تواند در جذب بازدیدکننده های جدید و فروش اینترنتی بیشتر نقش موثری داشته باشد

۲- برای فروش بیشتر هیچ سوالی را بی پاسخ نگذارید

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

بهتر است قبل از نوشتن هر توضیحی برای محصولات، این سوال ها را از خود بپرسید. پاسخ صحیح به این پرسش ها باعث می شود که مشتریان شما احساس سردرگمی نکنند. (کاربرد موثر دیگر آن در جلسات هم اندیشی است)

چه کسی از این محصولات استفاده می کند؟محصول شما چه ویژگی هایی دارد و مشخصات آن چیست؟
در کجا می توان از آن استفاده کرد؟
چه موقع می توان از آن استفاده کرد؟چرا این محصول از سایر محصولات موجود در بازار بهتر است؟چه طور از آن استفاده خواهد شد؟

۳- برای فروش بیشتر درباره محصولات خود نقد بنویسید

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

نوشتن مقالات نقد و بررسی در فروشگاه اینترنتی می تواند راهی موثر برای جلب توجه مشتریان باشد. تلاش کنید در این مقاله ها اطلاعات اضافه تری را به مشتریان بدهید و با دادن اطلاعات علمی و دقیق، اعتماد آنها را جلب کنید. استفاده ی هوشمند از این مقالات باعث افزایش محبوبیت و در نتیجه رشد فروش اینترنتی شما خواهد شد.

امروزه دیگر بسیاری از مردم هیچ جزئیاتی را روی اینترنت نمی‌خوانند. این جزئیات حتی شامل توضیحات محصولات نیز می‌شوند. بنابراین باید چیزی بنویسید که کاربران را به خواندن آن ترغیب کند و متن شما در معرض دید قرار گیرد.
از فونت‌های درشت‌تر و واضح‌تر استفاده کنید. از هدرهای توصیفی استفاده کنید که شامل نکات کلیدی فروش هستند و به جای گراف‌ها، از لیست استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های مختلف استفاده کنید، مثلاً هدر را با یک رنگ جداگانه از بدنه‌ی اصلی بنویسید. قطعاً می دانید که تصاویر به توصیف بهتر محصول شما کمک بسیاری می‌کند.

۴- استفاده از عبارت‌های ویزه برای جلب توجه مشتریان

فروش بیشتر ، شگردهای فروش بیشتر ، ترفند های فروش بیشتر ، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر ، سود کمتر فروش بیشتر ، ایده های جدید برای فروش بیشتر ، سود بیشتر با فروش بیشتر ، تکنیکهای فروش ، راهکارهای فروش موفق

به آخرین و مهم ترین مرحله از بخش خرید رسیدیم : بخش تکمیل خرید. برای جلب نظر آن دسته از مشتریان که عجله دارند باید چاره ای بیندیشید. یک راه حل عالی برای این کار استفاده از عبارت های خاص در تمام صفحات فروشگاه اینترنتی تان است. نمونه ی این عبارت ها را در زیر مشاهده می کنید :

فقط تا آخر امروز برای خرید فرصت دارید تا از سرویس ویژه ی “ارسال رایگان” بهره مند شوید
با عضویت در خبرنامه ی ما از ۱۵ درصد تخفیف بهره مند شوید
این محصول را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید
تنها ۵ عدد از این محصول باقی مانده است
پیش فروش (این محصول) آغاز شد

با استفاده از این ۴ دستورالعمل، بازدید سایت تان را بالا برده و فروش بیشتر خود را تضمین کنید اگر تعداد محصولات شما زیاد است تلاش کنید این شیوه را برای محصولات پر فروش خود به کار ببرید و بعد کار روی محصولات دیگر را شروع کنید.

همیار توسعه فروش اینترنتی موفقی را برایتان آرزو می‌کند !

 

منبع : داده ورزان

۱۰ تکنیک طراحی سایت برای جذب مشتری


طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، طراحی سایت اصفهان ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، اموزش طراحی سایت

این روزها طراحی فروشگاه اینترنتی در زمینه های مختلف بسیار رواج پیدا کرده است و قطعا یکی از اصلی ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی افزایش فروش است. اما چگونه میتوان بازدید سایت را افزایش داد و مخاطبان را به مشتری تبدیل کرد ؟

نکته قابل توجه این است که مخاطبان برای اولین بار فقط به قصد مقایسه کالاها و برندها به جستجو می پردازند و ممکن است وارد سایت شما بشوند،در این مرحله طراحی سایت کاربرپسند و داشتن خدمات ویژه باعث جذب مخاطب میشود و در مراحل بعدی وی را به مشتری سایت شما تبدیل میکند. مطالعات نشان داده است که مخاطبان ۹ ثانیه برای مطالعه ویژگی های برند و کالای شما زمان صرف خواهند کرد و ۸ ثانیه از این ۹ ثانیه صرف مشاهده ویژگی های بصری سایت شما می شود. از طرفی مطالعات نشان میدهد که ۷۵ درصد از مخاطبان براساس طراحی سایت شما، برند شما را قضاوت خواهند کرد. در نتیجه شما با داشتن فروشگاه اینترنتی با طراحی مناسب به سادگی میتوانید مشتریان وفادار جذب کنید. در ادامه ۱۰ گلچین طراحی سایت برای جذب مشتری را برایتان گردآوری کرده ایم، با ما همراه باشید.

۱- اهمیت رنگ در طراحی سایت

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، طراحی سایت اصفهان ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، اموزش طراحی سایت

تغییر رنگ دکمه های Call-to-Action, CTA از سبز به قرمز می تواند به افزایش فروش سایت شما کمک کند. گزارش ها حاکی از ۲۱ درصد افزایش فروش در نتیجه این تغییر رنگ است. در جای دیگر گزارش هایی از افزایش ۶٫۳% میزان فروش با تغییر رنگ دکمه های CTA از سبز به زرد ارائه شده است. جالب است که بدانید رنگ قرمز و سبز برای افراد کور رنگ به سختی قابل تمایز می باشند. در هنگام انتخاب رنگ این موارد را نیز به خاطر داشته باشید: خانم ها به رنگ های آبی، بنفش، سبز، و مردان به رنگ های آبی، سبز و سیاه تمایل بیشتری نشان می دهند. رنگ های نارنجی و قهوه ای هم کمترین توجه را به خود جذب می کند.

۲- اهمیت ویدئوها در طراحی سایت

تولید ویدئو ها می تواند به افزایش فروش منجر شود. میزان افزایش فروش در سایت های مختلف متفاوت است ولی گزارش هایی از ۱۴۴ درصد افزایش فروش در تجارت های B2B وجود دارد. توجه داشته باشید که ویدئو ها نیز مانند محتوای متنی باید جذاب و کاربر پسند باشد تا به تواند تاثیر مد نظر را بر مخاطب داشته باشد. با توجه به اینکه کاربران ایرانی اغلب از موبایل به تماشای وب می پردازند کد های ویدئو را با HTML5 که توسط گوشی های اندرویدی، IOS و ویندوزی قابل اجرا است درج کنید و حجم ویدئو را برای کاربران مشخص کنید.

۳- سادگی استفاده در طراحی سایت

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، طراحی سایت اصفهان ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، اموزش طراحی سایت

UX یا تجربه کاربری بسیار اهمیت دارد. کاربران باید بتوانند براحتی مطالب دلخواه خود را در سایت شما بیابند. منوی اصلی سایت باید براحتی قابل استفاده باشد. یک جستجوی حرفه ای داخلی می تواند به بهبود تجربه کاربری سایت کمک کند.

۴- ایجاد مزیت رقابتی UVP در طراحی سایت

unique value proposition- UVP چیست؟ مزیت رقابتی یا UVP عبارت است از دلیلی که کاربران باید از بین تمام رقبا شما را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که فروشگاه موفق فروشگاهی است که بتواند مشتری خود را نگه دارد. بنابراین کیفیت بالای کالا، تعهد در زمان تحول کالا، خدمات پس از فروش متعهدانه، در افزایش فروش شما موثر خواهد بود.

نکته: شما در طراح کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را بنویسید. اینکار به سرمایه گذاران شما کمک می کند که به کسب و کار شما راحت تر اعتماد کنند.

۵- نماد های اعتماد در طراحی سایت

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، طراحی سایت اصفهان ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، اموزش طراحی سایت

ای نماد Enamad و سایر نماد های اعتماد الکترونیکی در صفحه اول سایت به مخاطبان شما کمک می کند که راحتتر به شما اعتماد کنند و از سایت شما خرید کنند. در کشور های خارجی برخی سایت ها بعنوان واسطه عمل می کنند و وجه پرداختی را نزد خود نگه داشته تا زمانی که شما کیفیت کالای دریافتی را تائید کنید و سپس این وجه به سایت مدنظر پرداخت می شود. در ایران شرکت های واسطه مسئولیت کمتری می پذیرند. یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه در حال حاظر زرین پال است که بسیاری از سایت ها برای پرداخت آنلاین از خدمات آن استفاده می کنند.

۶- خدمات رایگان در طراحی سایت

هنگامی که می خواهید در سایت خود خدمات رایگان ارائه دهید باید واژه رایگان را کاملاً واضح بیان کنید. یکی از دلایلی که مخاطبان سایت شما به خریدار تبدیل نمی شوند روشن نبودن خدمات شما است. شما باید خدمات خود را بطور واضح و مشخص بیان کنید و مشکلاتی که می توانید از مخاطبان خود برطرف کنید را تبلیغ نمایید.

۷- فرم های کوتاه در طراحی سایت

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، طراحی سایت اصفهان ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، اموزش طراحی سایت

هنگام ثبت نام از مخاطبان اطلاعاتی مانند شهر، استان، نام خانوادگی و یا سوالاتی مانند این ها را نپرسید. به جای آن اجازه دهید کاربان با کمک آدرس ایمیل و یک کد کپچا در سایت شما ثبت نام کنند. اگر کاربران سایت به مخاطب دائمی تبدیل شدند می توانید با ترفندهای آنها را به ثبت اطلاعات بیشتر در سایت ترغیب کنید.

۸- گفتگوی آنلاین در طراحی سایت

وجود گزینه گفتگوی آنلاین حتی اگر کاربران از آن استفاده نکنند به افزایش اعتماد کاربران به سایت منجر خواهد شد. بسیاری از کاربران ترجیح می دهد که بجای تماس تلفنی با شما گفتگوی آنلاین داشته باشند.

۹- اهمیت سرتیترها در طراحی سایت

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، طراحی سایت اصفهان ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، اموزش طراحی سایت

سرتیتر ها باید بیان کننده موضوع اصلی صفحات شما باشند، شما باید مخاطب بلقوه خود را با سرتیترها به سایت خود جذب کنید. راه حل های خود را بصورت سرتیتر در سایت درج کنید.

۱۰- فضاهای تهی در طراحی سایت

عناصر وب سایت باید فاصله منطقی از هم داشته باشند در غیر این صورت سایت شما بیش از حد شلوغ به نظر می رسد. یکی از مواردی که بسیار با آن مواجه خواهید شد استفاده از masonry.js و عدم به کارگیری پدینگ در آن است.

 

منبع : بانی سایت


قواعد استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت


پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

آقای ایتن زاکرمن بعد از تقریبا ۲۰ سال از اختراع پاپ آپ، عذر خواهی کرد، او می‌گوید فکر نمی‌کرده که روزی اختراعش باعث اذیت کاربران اینترنت شود. بهر حال زمانی که آقای ایتن زاکرمن کد پاپ آپ را برای اولین بار نوشت، دنیای مجازی اینقدر همه گیر و شلوغ نبود. همچنین ایشان ابراز کردند که نیت اولیه خیر بود. در آن سال‌ها پاپ آپ یک ویژگی خوب داشت و آن هم این بود که تبلیغات را از فضای سایت اصلی جدا می‌کرد و اگر کاربر علاقه‌ای به دیدن آنها نداشت می توانست پنجره را ببندد.

ولی بعد‌ها زمینه رقابت برای همه کسب و کار‌ها در اینترنت فراهم شد و این شد که برای مثال گاهی به یک سایت مراجعه می کنید که یک موزیک دانلود کنید و به محض ورود با انواع و اقسام پاپ آپ ‌های تبلیغاتی مواجه می شوید. بر اساس تجربه کاربران می‌توانیم بگوییم که هر وقت وارد چنین سایت هایی بشوید خیلی سریع تمام پاپ‌آپ‌ها و سایت اصلی را می‌بندید و اصلا این روش از تبلیغ و آگهی تاثیر گذار نیست.

ولی یک لحظه صبر کنید درست است که استفاده از پاپ آپ‌های تبلیغاتی باعث شد که کاربران اینترنت کلافه شوند ولی مانند هر عنصر تبلیغاتی دیگر شاید با استفاده به جا از پاپ‌آپ‌ها بتوانید نرخ تبدیل سایت را بالا ببرید. با این مطلب همراه باشید به قواعد استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت بپردازیم.

پاپ آپ چیست؟

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

سال‌ها پیش، pop up به عنوان یک عنصر کاربردی در نمایش محتوا، راه خود را در طراحی سایت باز کرد. هدفی که پنجره‌های پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای مهم و مورد نیاز کاربر را بدون تغییر در ساختار کلی وب‌سایت به نمایش بگذارند.

پس از مدتی، بسیاری از سایت ها از این ویژگی خوب، سوءاستفاده کردند و وجهۀ تبلیغاتی به آن دادند. وقتی همه جای اینترنت مملو از پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی شد، این شرکت گوگل بود که مانند همیشه به نجات کاربران آمد.

طبق قوانین جدید گوگل، سایت‌هایی که تبلیغات زیادی در سایت خود دارند، با کاهش رتبه در صفحه نتایج گوگل مواجه می‌شوند. مشکل اصلی اما جایی بود که در آن زمان قوانین شفافی برای یک پاپ آپ مورد قبول گوگل و کاربران وجود نداشت.

پاپ آپ یک قطعه کد جاوا اسکریپت است به کمک این کد می‌توانید مشخص کنید که مثلا اگر کاربر در سایت کلیکی انجام داد، صفحهpop up ظاهر شود. حتما انواع آن را در سایت‌ها دیده اید که برای آگهی های تبلیغاتی و یا اعلام تخفیف‌های ویژه نمایش داده می‌شوند.

انواع پاپ آپ:

Modal

رایج‌ترین نوع پاپ آپ، Modal است. این نوع پاپ آپ به محض ورود کاربر به سایت یا بعد از چند ثانیه نمایش داده می‌شود. معمولا این پاپ آپ‌ها را در گوشه صفحه قرار می‌دهند.

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

Interstitial

این نوع از پاپ آپ معمولا کل فضای صفحه را در بر می‌گیرد و از ابتدای ورود کاربر به سایت نمایش داده می‌شود.

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

Notification Bar

Notification Barبه این شکل است که در کل زمان حضور شما در وب سایت به نمایش در می‌آید و همیشه همان جا باقی می‌ماند برای مثال شما صفحه را اسکرول می‌کنید و این پاپ آپ همچنان در قسمت بالای صفحه است.

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

چرا باید از پاپ آپ استفاده کنیم؟

در دیجیتال مارکتینگ شما نیاز دارید که تبلیغات انجام دهید و همچنین نیاز دارید که تبلیغات شما توسط کاربران دیده شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های pop up این است که توجه کاربر را به خود جلب می‌کند حتی اگر پاپ آپ خیلی هوشمند و حرفه‌ای طراحی شده باشد، اطلاعاتش را سریع به کاربر انتقال می‌دهد و باعث مزاحمت نمی‌شود. همان طور که می‌دانید در دنیای مجازی امروز میلیون‌ها صفحه وجود دارد که برای نشان دادن تبلیغات، باید با آنها رقابت کنید در ضمن کاربر هم با وجود این همه انتخاب پیش رو، به این راحتی‌ها صبر نمی‌کند و به محضی که تبلیغات و پاپ آپ شما حوصله او را سر برد، صفحه سایت را می‌بندد.

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ
پس می بینید که استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت، مانند دو لبه تیغ است. اگر پاپ آپ به خوبی طراحی شده و در جای صحیح نمایش داده شود، توجه کاربر را جلب می‌کند و تبلیغات دیده می‌شود ولی اگر کمی از این حاشیه امن بیرون بزنید یک پاپ آپ اعصاب خردکن می سازید که دشمن سایت خواهد شد.

بعد از ویژگی جلب توجه در پاپ آپ، آنها یک ویژگی دیگر هم دارند، پاپ آپ‌ها، انعطاف پذیر هستند یعنی در طراحی سایت شما می‌توانید یک شمای کلی در نظر بگیرید و در هر جای صفحه که صلاح دیدید از آنها استفاده کنید. پاپ آپ، فضای زیادی از صفحه اصلی سایت را اشغال نمی‌کند. همچنین شما می توانید در هنگام طراحی سایت تصمیم بگیرید که به چه شکلی این پاپ آپ‌ها به نمایش دربیایند. همان طور که گفتیم پاپ آپ یک قطعه کد جاوا اسکریپت است که با یک اکشن از طرف کاربر یا صفحه سایت فعال شده و نمایش داده می‌شود. پس پاپ آپ‌ها برای طراحی سایت می‌توانند تا حد زیاید انعطاف پذیر باشند.

بر اساس تحقیقات و آمار مشخص شده است که اگر پاپ آپ‌ها به درستی طراحی شده باشند و آزار دهنده نباشند می‌توانند تا ۳ درصد نرخ تبدیل در سایت را بالا ببرند و همچنین اگر در طراحی دقت بیشتری به خرج دهید نرخ تبدیل به ۹ درصد هم خواهد رسید.

اخیرا از پاپ آپ‌ها برای پیمایش در صفحه هم استفاد می شود، پس حتما لازم نیست pop up ، کاربر را به خارج از سایت هدایت کند.

۵ دلیل خوب برای استفاده از پاپ‌ آپ در وبسایت

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

ممکن است گمان گنید گوگل رابطه خوبی با پاپ آپ‌ها (به خصوص پاپ آپ موبایلی) ندارد و بهتر است که تحت هر شرایطی از آن‌ها دوری کنید؛ اما با دانستن  دلیل زیر، به این نتیجه می‌رسید که که اگر از شیوه درست وارد شوید، پاپ آپ‌ها نقش یک کاتالیزور بسیار مهم و موثر را ایفا می‌کنند.

  1. جلب توجه: واقعیت این است که امروزه افراد وقت کافی برای انجام کارهای خود ندارند؛ به همین دلیل استفاده از پنجره‌های کوچکی که حاوی پیام‌های مهم هستند، بسیار جلب توجه می‌کنند.
  2. جنبه روانشناختی: چشم انسان از لحاظ روانشانسی به عناصر و پنجره‌های کوچک و رنگی که دارای افکت‌های زیبا باشد بیشتر جذب می‌شود.
  3. انعطاف پذیری بالا: کاربرد پاپ آپ‌ها دیگر تنها منتهی به تبلیغات اذیت کننده نمی‌شود. در حال حاضر، می‌توانید از آن‌ها در هنگام ورود به سایت، بعد از اسکرول کردن یا قبل از خروج کاربر استفاده کنید.
  4. ظاهر تمیز: همانطور که قبلاً در مقدمه اشاره کردیم، مینیمال بودن یکی از مهم‌ترین عناصر در حفظ زیبایی و سادگی وب سایت است. بنابریان اگر پیامی دارید که حاوی اطلاعات مهم و مورد نیاز برای کاربر است، می‌توانید با استفاده از pop up، بدون اشغال کردن فضای صفحه این پیام را در اختیار بازدید کننده سایت خود قرار دهید.
  5. افزایش نرخ تبدیل: یکی از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه طراحی سایت آزمایشی جالب درباره نقش پاپ آپ‌ها در نرخ تبدیل مشتری انجام داده است. طبق نتایج بدست آمده، استفاده از پاپ‌ها نرخ تبدیل مشتری را تا ۳ درصد افزایش می‌دهند. اگر در طراحی و کاربردی بودن پاپ‌ آپ‌های سایت خود دقت عمل به خرج دهید، این عد تا ۹ درصد افزایش می‌یابد.

آیا پاپ آپ‌ها برای استفاده در موبایل هم مناسب هستند؟

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

باید بگوییم که پاپ آپ‌ها چندان mobile user friendly نیستند، صفحه نمایش در گوشی‌های موبایل کوچک است، خب اندازه پاپ آپ باید چقدر باشد که محتوای آن قابل دیدن باشد اگر از پاپ آپ کوچک استفاده کنید که محتوا آن دیده نمی شود و توجهی را جلب نمی‌کند همچنین اگر بخواهید از انواع تمام صفحه ای استفاده کنید هم خیلی سریع باعث اذیت کاربر می شوید بهر حالگ وشی‌های موبایل مانند سیستم‌های لپ تاپ دارای ماوس نیستند که کاربر سریع بتواند پاپ آپ را ببندد. پس پیشنهاد می‌کنیم از pop up در صفحه هایی که قرار است در موبایل نمایش داده شود، استفاده نکنید.
به علاوه وب مستر گوگل قوانین مشخصی وضع کرده است که سایت هایی که در موبایل پاپ آپ نمایش می‌دهند را جریمه می‌کند.

بالاخره پاپ آپ خوب یا بد؟

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

با تمام نکاتی که درباره پاپ‌آپ در طراحی سایت گفتیم، شاید موافق باشید که از این عنصر هم مانند عنصر‌های دیگر در طراحی سایتاستفاده کنیم و در یک دوره آزمایشی بررسی کنیم که آیا نتیجه مثبت است یا نه. بهر حال یکی از مهم‌ترین پارامتر‌ها در طراحی سایت این است که سادگی و وضوح صفحه سایت حفظ شود ولی با طراحی یک پاپ آپ خوب، نرخ تبدیل افزایش پیدا می کند و در برابر آن، اگر سهل انگارانه، یک پاپ آپ برای سایت قرار دهید ممکن است بازدیدکنندگان را فراری دهید.

نکات مهم استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت

پاپ آپ ، pop up ، پاپ آپ موبایل ، بهترین سایت پاپ آپ ، پاپ آپ رایگان ، پاپ آپ موبایلی ، پاپ آپ چیست ، تبلیغات پاپ آپ چیست ، تعرفه تبلیغات پاپ آپ

– پاپ آپ را تا جاییکه ممکن است ساده طراحی کنید تا اطلاعات آن سریع قابل درک باشد.
– ظاهر پاپ آپ باید با رنگ و تم کلی سایت، هماهنگ باشد.

– به محض ورود کاربر، پاپ آپ نباید نمایش داده شود، کمی به بازدیدکننده اجازه دهید تا سایت را بررسی کند و همچنین بهتر است در صفحه اول سایت از pop up استفاده نکنید.

– یک دکمه بستن برای پاپ آپ قرار دهید.

– در پاپ آپ مانند تمام عناصر تبلیغاتی، به این نکته توجه داشته باشید که کاربر باید حق انتخاب داشته باشد و مجبور به دیدن تبلیغات شما نشود.
– اگر پاپ آپ یک بار توسط کاربر در هر جای صفحه بسته شد نباید دوباره در هیچ قسمتی نمایش داده شود.
– اگر کاربران می‌توانند در سایت شما عضو شوند، می‌توانید از پاپ آپ‌های شخصی سازی شده و بهتری برای اعضای سایت استفاده کنید چون بهر حال پرسونای اعضا را بهتر می‌دانید.

منابع: پونه مدیا , وبسیما