همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

همیار توسعه

طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی و فروشگاه اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با طراحی سایت


طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت اینترنتی

یک روش چند مرحله‌ای وجود دارد که با پیروی کردن از آن، می‌توانید مطمئن باشید یک کسب و کار اینترنتی کوچک را توسط طراحی سایت با موفقیت راه‌اندازی کرده‌اید. من هزاران نفر را دیده‌ام که با پیروی از این روش کسب و کارهای موفقی راه‌‌انداخته و توسعه داده‌اند. پس با ما همراه باشید و برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی توسط طراحی سایت به توصیه‌های زیر توجه نمایید.

۱- یک نیاز در بازار پیدا کنید و به آن پاسخ بدهید.
۲- برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد.
۳-به همیار توسعه سفارش طراحی سایت بدهید!
۴- از موتور‌های جستجو برای جذب ترافیک به سایت‌تان استفاده کنید.
۵- به عنوان یک فرد متخصص برای خود اعتبار جمع کنید.
۶- مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل پیگیری کنید.
۷- با استفاده از تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و فروش بک‌اند (back-end) درآمد خود را افزایش دهید.
۸- همه‌ی افراد، از یک کارآفرین تازه‌کار گرفته تا افراد باتجربه و خبره در این کار، می‌توانند از این فرآیند برای شروع یک کسب و کار سود ببرند.

گام ۱: یک نیاز در بازار پیدا کنید و به آن پاسخ بدهید

بیشتر افرادی که تازه کاری را شروع می‌کنند مرتکب این اشتباه می‌شوند که ابتدا به دنبال تولید محصول می‌روند و بعد به فکر بازاریابی برای آن می‌افتند.

برای اینکه شانس خود را برای موفقیت افزایش دهید، کار را با بازاریابی آغاز کنید. رمز کار این است که افرادی را پیدا کنید که به دنبال راه حلی برای یک مشکل هستند، اما پاسخ‌های چندانی پیدا نکرده‌اند. اینترنت این شیوه‌‌ی جستجوی بازار را آسان کرده است:

به انجمن‌های آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه سوالاتی می‌پرسند و تلاش می‌کنند چه مشکلاتی را حل کنند.
در کلیدواژه‌ها جستجو کنید تا ببینید مردم چه کلیدواژه‌هایی را جستجو می‌کنند که برای آنها سایت‌ها و رقابت زیادی وجود ندارد.
به سایت رقیبان بالقوه‌ی خود مراجعه کنید. از کاری که آنها برای پاسخ‌گویی به نیازها انجام می‌دهند یادداشت‌برداری و آن را بررسی کنید. ممکن است از چیزی که شما یاد گرفته‌اید استفاده کنند و محصول مورد نیاز بازار را تولید کرده باشند، در این صورت ممکن است انجام همان کاری که آنها می‌کنند، بهتر از رقابت کردن باشد.

گام ۲: برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت اینترنتی

رعایت موارد زیر، به شما اطمینان می‌دهد کسانی که از کسب و کار اینترنتی شما دیدن می‌کنند، از لحظه‌ی ورود تا زمان خرید، درگیر فرآیند فروش می‌شوند.

با انتخاب تیتر‌های جذاب، مشتریان را به محصول‌تان بیشتر علاقه‌مند کنید.
مشکلی که محصول شما آن را حل می‌کند، توضیح دهید.
این اطمینان را ایجاد کنید که شما می‌توانید این مشکل را حل کنید.
نظرات افرادی را که پیش از این از محصول شما استفاده کرده‌اند، در سایت اضافه کنید.
قدری درباره‌ی محصول و اینکه چگونه به کاربران سود می‌رساند صحبت کنید.
پیشنهاد ویژه‌ای به مشتریان بدهید.
کیفیت محصول خود را تضمین کنید.
این احساس را ایجاد کنید که استفاده از محصول شما ضروری است.
از بازدیدکنندگان بخواهید که محصول شما را خریداری کنند.
از طریق این فرآیند باید روی این موضوع تمرکز کنید که محصول یا خدمات شما چگونه می‌تواند به شکلی منحصر به فرد مشکل مردم را حل کند یا کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشد. مثل یک مشتری فکر کنید و بپرسید «این محصول یا سرویس چه فایده‌ای برای من دارد؟»

گام ۳: به همیار توسعه سفارش طراحی سایت بدهید!

هنگامی که بازار و محصول خود را مشخص و فرآیند فروش‌تان را نهایی کردید، آن‌گاه آماده‌ی طراحی سایت  برای کسب و کار کوچک‌تان هستید. حتما به خاطر داشته باشید که طراحی سایت شما باید توسط تیم معتبر و با تجربه‌ای مانند همیار توسعه انجام شود . وبسایت شما کمتر از ۵ ثانیه زمان دارد تا توجه مشتریان را جلب کند، در غیر این صورت آنها خواهند رفت و دیگر هرگز از سایت شما بازدید نمی‌کنند.

معرفی شرکت طراحی سایت همیارتوسعه

این تیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در دل همیاروردپرس آغاز کرده و در سال ۱۳۹۶ به عنوان تیمی مستقل مسوول اجرای پروژه های طراحی سایت شد. در همان سال کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خدمات طراحی سایت و سئو گشته و جز ۵ شرکت برتر طراحی سایت قرار گرفت. اکنون برآن است با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با آموزش، خدمات پشتیبانی و خدمات تولید محتوا همگام با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان گرامی ارائه کند.

تیم همیار توسعه با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده آموزش، پشتیبانی و تولید محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

همیارتوسعه از جدیدترین متدهای طراحی سایت و تکنولوژی های روز دنیا برای راه اندازی وبسایت شما استفاده می‌کند تا محتوای سایت شما به شکیل ترین و بهینه ترین حالت ممکن در تمامی دستگاه های نمایشی موجود از جمله موبایل‌، تبلت، لپ‌تاپ و صفحه مانیتور و یا حتی تلویزیون نمایش داده شود. در همه بسته های خدماتی این شرکت راهکارهای جامعی برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش سرعت و امنیت وبسایت تعبیه شده است. بسته های متنوع طراحی سایت با خدمات و تعرفه های  گوناگون این امکان را به مشتریان میدهد تا مناسب ترین راهکار را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنند.

چرا طراحی سایت برای کسب و کار شما الزامی است؟

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت اینترنتی

شاید فکر کنید داشتن یه کانال تلگرام یا صفحه اینستگرام برای معرفی شما کافیست اما با داشتن یک وبسایت می توانید در مورد موتورهای جستجو برای همه شناخته شوید. کسب و کار خودتان را در همه ساعات روز در معرض مخاطبان خود قرار داده و تجارت خود را متحول کنید. وب سایت شما دفتر کار آنلاین و معرف هویت، برند و کلاس کاری شماست.

با تمام مزایایی که داشتن یک وب سایت دارد ولی هزینه این روش تبلیغاتی بسیار کمتر از سایر روش های تبلیغاتی است.
یک وب سایت می تواند نقش یک بروشور،بیلبورد و … را برای شما ایفا کند با این تفاوت که :
۱- شما با طراحی سایت خوب می توانید به راحتی کلیه محصولات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید، (هیچ محدودیتی در تعداد صفحات و میزان توضیحات ندارید) آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید.
۲- یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالاها و خدماتی است که شرکت به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.
۳- با استفاده از یک پایگاه اینترنتی می توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
۴-مشتریان ممکن است ۲۴ ساعته به شما دسترسی نداشته باشند، اما در هر زمان و مکانی می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند. پس وب سایت نماینده ای از شماست که ۲۴ ساعته قابل دسترس است.
۵- با گسترش اینترنت، روز به روز به تعداد افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای انتخاب استفاده می کنند افزوده می شود. عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه یعنی از دست دادن مشتریان.
درآخر همه مراحل تجارت موفق، از جمله تبلیغ، اطلاع رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در همه منابع، به وسیله یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی انجام پذیر است.
امروزه ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب وب سایت آن شرکت است. بر این اساس حضور در شبکه جهانی اینترنت (حتی اگر حضوری ضعیف باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود .

برای ارسال درخواست طراحی سایت کلیک کنید

درخواست طراحی سایت

گام ۴: از موتور‌های جستجو برای جذب کردن خریداران به سایت‌تان استفاده کنید

تبلیغات با شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک آسان‌ترین راه برای جذب ترافیک به یک سایت جدید است. این کار در مقایسه با اینکه منتظر باشید که تا به طور طبیعی سایت شما ترافیک جذب کند، دو مزیت دارد. نخست اینکه تبلیغات به شیوه‌ی «پرداخت به ازای کلیک»، شما را فورا در صفحه‌ی جستجو نشان می‌دهد و دوم اینکه تبلیغات به شیوه‌ی پرداخت به ازای کلیک این امکان را به شما می‌دهد که کلیدواژه‌ها، تیتر‌ها، قیمت‌ها و رویکردهای فروش مختلفی را امتحان کنید. این شیوه نه تنها به شما کمک می‌کند که خیلی سریع ترافیک جذب کنید، بلکه شما می‌توانید شیوه‌های مختلف را بیازمایید و بهترین کلیدواژه‌ها را برای تبدیل بازدیدکننده به خریدار امتحان کنید. به این ترتیب شما می‌توانید کلیدواژه‌ها را در سایت پخش کنید، چرا که این کار به بهبود جایگاه شما در جستجوی طبیعی کمک می‌کند.

گام ۵: به عنوان یک فرد متخصص برای خود اعتبار جمع کنید

مردم از اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات استفاده می‌کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار سایت‌های دیگر قرار دهید و ببینید که چگونه ترافیک بیشتری جذب می‌کنید و در موتورهای جستجو جایگاه بهتری پیدا می‌کنید. رمز موفقیت این است که همیشه لینک اطلاعات خوب را در سایت‌تان داشته باشید.

محتوای تخصصی مجانی در اختیار دیگران قرار دهید. مقاله، ویدئو یا هر محتوای دیگری را که برای دیگران مفید باشد، تولید کنید. این محتوا را در سایت‌های حاوی مقالات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.
بر روی محتواهای باارزش سایت‌تان، لینک ارسال برای دوستان را قرار دهید.
به یک فرد متخصص و فعال در انجمن‌های صنعتی و سایت‌های اجتماعی که جامعه‌ی هدف شما هستند، تبدیل شوید.
به این ترتیب شما خوانندگان جدیدی پیدا می‌کنید و حتی از آن بهتر، هر سایتی که محتوای شما را پخش کند به لینک‌های شما ارجاع داده خواهد شد. موتور‌های جستجو ارتباط برقرار کردن میان سایت‌های مرتبط را دوست دارند و جایگاه شما را در رتبه‌بندی جست‌وجو بهبود می‌بخشند.

گام ۶: از قدرت بازاریابی ایمیلی برای تبدیل بازدید‌کننده‌ها به مشتری استفاده کنید

طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، طراحی سایت چیست ، خدمات طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت اینترنتی

هنگامی که فهرست ایمیل‌ها را تهیه کردید، شما یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های کسب و کار اینترنتی تان را ایجاد کرده‌اید. مشتریان و مشترکین شما این اجازه را به شما داده‌اند که برای آنها ایمیل بفرستید. این یعنی شما:

به آنها چیزی داده‌اید که به دنبال آن بوده‌اند.
یک رابطه‌ی پایدار با آنها شکل داده‌اید.
نتیجه‌ی این روش بازاریابی ۱۰۰ درصد قابل اندازه‌گیری است.
بازاریابی ایمیلی ارزان‌تر و مؤثر از بازاریابی چاپی، تلویزیونی و رادیویی است، چرا که بسیار هدفمند‌تر است.
هر کس که به سایت شما سر می‌زند و وارد فهرست شما می‌شود، فرد بسیار مشتاقی است و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای پیگیری چنین افرادی وجود ندارد.

گام ۷:‌ از طریق تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و فروش بک‌اند (back-end) درآمد خود را افزایش دهید

یکی از مهمترین استراتژی‌ها در بازاریابی اینترنتی، ایجاد و توسعه‌ی ارزش طول عمر مشتری است. دست کم ۳۶ درصد کسانی که یکبار از شما خرید کرده‌اند در صورتی که پیگیر آنها باشید، دوباره از شما خرید خواهند کرد. نهایی کردن اولین خرید قطعا دشوارترین و پرهزینه‌ترین بخش کار شما خواهد بود. در نتیجه از فروش بک‌اند و آپ‌سلینگ برای وادار کردن آنها به خرید دوباره استفاده کنید. این دو روش شامل تکنیک‌های زیر می‌شوند:

محصولاتی را به آنها پیشنهاد دهید که خرید اصلی آنها را کامل می‌کند.
برای آنها کوپن‌های وفاداری الکترونیک بفرستید تا بتوانند در خرید بعدی از آنها استفاده کنند.
بعد از خریدشان در صفحه‌ی سپاسگزاری، محصولات مرتبط با خریدشان را قرار دهید.
به مشتریان‌تان به خاطر وفاداری‌شان پاداش بدهید و ببینید که چگونه آنها وفادار‌تر می‌شوند.

اینترنت بسیار سریع تغییر می‌کند به طوری که ۱ سال در فضای آنلاین معادل با چیزی حدود ۵ سال در دنیای واقعی است. اما اصول مربوط به چگونگی راه‌ اندازی و توسعه‌ی یک کسب و کار اینترنتی موفق اصلا تغییر نکرده ‌است. اگر درست در ابتدای راه شروع یک کسب و کار اینترنتی هستید، حتما از این مراحل پیروی کنید. اگر مدتی است که کار را شروع کرده‌اید، یک بازبینی سریع انجام دهید و بررسی کنید که آیا مرحله‌ای هست که از قلم افتاده باشد یا اصلا به سراغ آن نرفته باشید. دقت داشته باشید که نمی‌توانید از ابتدا مسیر را اشتباه بروید.

چطوری یه عطر خوب انتخاب کنیم؟ (ریپورتاژ آگهی)


مه استایل ، عطر ، انواع عطر ، نام انواع عطر ، سایت عطر افشان ، عطر مردانه ، عطر زنانه ، اسم عطر مشهور ، فروشگاه اینترنتی عطر ، فرق عطر و ادکلن

چطوری یه عطر خوب انتخاب کنیم؟

عطرهای خوشبو و رایحه‌های خوب جزیی از قشنگیای زندگی هستن که بهمون لذت زیادی میدن. همه‌ی ما هر روز توی خیابون از کنار آدمای زیادی رد می‌شیم که به خودشون عطرهایی زدن و وقتی بوی اون عطرها به ما می‌رسه احساس خوبی رو بهمون منتقل می‌کنه. بعضی از این بوها حتی هیچ‌وقت از یادمون نمیرن و بعضی از ما هم گاهی رومون نمیشه که جلو بریم و از آدما بپرسیم: «ببخشید این عطر یا ادکلنی که زدین اسمش چیه؟!». برای همین گاهی در این‌باره که کدوم عطر رو انتخاب کنیم، دچار مشکل می‌شیم. ما توی این مطلب می‌خوایم همه‌ی مشکلات شما در رابطه با انتخاب عطر رو برطرف کنیم!

از ادکلن‌های تقلبی خسته شدین؟

 

یکی از مشکلات اساسی ما در رابطه با انتخاب عطر و ادکلن اینه که نمی‌تونیم عطرهای معتبر و اصل رو به راحتی پیدا کنیم؛ خیابونا پر شدن از فروشنده‌‌ها و مغازه‌هایی که ویتریناشون رو زدن زیر عطر و ادکلن! اما بارها برامون پیش اومده که با هزار ذوق و شوق یه عطر یا ادکلن خریدیم، ولی بعد از استفاده دیدیم که اون چیزی نبوده که فکرشو می‌کردیم. بعضی از ادکلن‌‌ها هم که خیلی زود بوشون از بین میره و انگار نه انگار که اصلاً ادکلن به خودمون زده باشیم! واقعاً چطوری باید یه ادکلن با کیفیت و اصل رو از ادکلن‌های تقلبی تشخیص داد؟ اصلاً میشه این کارو کرد؟!

مه استایل ، عطر ، انواع عطر ، نام انواع عطر ، سایت عطر افشان ، عطر مردانه ، عطر زنانه ، اسم عطر مشهور ، فروشگاه اینترنتی عطر ، فرق عطر و ادکلن

کدوم عطر به شخصیت من می‌خوره؟

می‌دونستین بوی شما شخصیت شما رو نشون میده؟ می‌دونستین از روی عطر و ادکلنی که می‌زنین میشه به راحتی فهمید که شخصیت شما پر انرژی و پر هیجانه یا مهربون و آروم؛ صمیمی و ساده هستین یا پیچیده و خونسرد؛ و هر تیپ شخصیت دیگه‌ای که ما آدما معمولاً یکیشونو داریم. شاید تا حالا از این زاویه به این موضوع نگاه نکرده بودین، اما مطمئناً حالا که اینو فهمیدین حتماً در خرید بعدیتون نمی‌تونین از کنارش بی‌تفاوت رد بشین! اما فهمیدن این موضوع یه نکته هست و اینکه چجوری در عمل توی انتخاب عطر بهش توجه کنیم نکته دیگه! به چه عطری میگن گرم؟ به چه عطری میگن تند؟ عطرای شرقی چه بویی دارن؟ کدوم عطرا برای طبیعت خوبن؟ کدوم عطرا شیرینن؟ کدوما تلخ؟ جواب دادن به همه‌ی این سؤالا واقعاً کار آسونی نیست؛ خصوصاً اگه ما تا حالا فقط مصرف‌کننده بودیم و چندان در این زمینه صاحب‌نظر نباشیم، مطمئناً نمی‌تونیم تفاوت ادکلن‌‌ها را از هم تشخیص بدیم. پس چیکار باید کرد؟

مه استایل ، عطر ، انواع عطر ، نام انواع عطر ، سایت عطر افشان ، عطر مردانه ، عطر زنانه ، اسم عطر مشهور ، فروشگاه اینترنتی عطر ، فرق عطر و ادکلن

روتون نمیشه همه‌ی عطرا رو قبل از خرید امتحان کنید؟!

خب این یه روش کاملاً معمول و فراگیر برای خریدن عطره؛ اینکه فروشنده‌‌ها تک تک عطرها و ادکلن‌‌ها رو برای مشتریاشون میارن و حتی بهشون اجازه‌ی امتحان میدن تا مشتریا از نزدیک بفهمن کدوم یکی رو میخوان. شاید این راه هیجان‌انگیز به نظر برسه؛ اما خب مشکلات بزرگی هم داره! یکی از مشکلاتش اینه که نمی‌تونیم همه‌ی عطرا رو امتحان کنیم! ما توی هر فروشگاه نهایتاً می‌تونیم چهار یا پنج ادکلن رو امتحان کنیم و بیشتر از اون، هم اخمای فروشنده توی هم میره و هم خودمون دیگه خسته می‌شیم. مشکل دیگه‌ی این روش اینه که ما وقتی چند تا بو رو توی یه فضا پشت سر هم بو کنیم، قوه‌ی بویایی‌مون توی تشخیص تفاوت‌‌ها دچار مشکل میشه و نمی‌تونه این کارو به خوبی انجام بده. البته فروشنده‌‌ها معمولاً از قهوه برای برطرف کردن این مشکل استفاده می‌کنن اما باید گفت که این کار تأثیر چندانی نداره و نمیشه توی یه بازه زمانی کم بویایی‌مون رو بدون اشتباه نگه داریم. خب حتماً می‌پرسین اگه اینکارو نکنیم، پس چجوری عطر انتخاب کنیم؟ ما بهتون میگیم!

تا حالا از مه استایل عطر و ادکلن خریدین؟

مه استایل ، عطر ، انواع عطر ، نام انواع عطر ، سایت عطر افشان ، عطر مردانه ، عطر زنانه ، اسم عطر مشهور ، فروشگاه اینترنتی عطر ، فرق عطر و ادکلن

مه استایل یه فروشگاه اینترنتی هست که انواع و اقسام عطر و ادکلن‌های خوشبو رو داره. توی سایت مه استایل که بزرگ‌ترین سایتمعرفی عطر و ادکلن اورجینال در ایران محسوب میشه، عطرهای مختلفی وجود دارن که با توجه به جنسیت، کیفیت بو، حجم عطر، کشور سازنده، برند، سال تولید و… از هم تفکیک شدن. مثلاً عطرای زنونه و مردونه از هم جدا شدن که این کار رو برای خرید خیلی راحت می‌کنه. تازه عطرایی که هم برای خانما و هم برای آقایون قابل استفاده هست هم معرفی شدن. از نظر کیفیت بو هم انواع عطر و ادکلن در عناوین طبیعت، شیرین، خوراکی، گل، خنک، تند، گرم، تلخ و شرقی دسته‌بندی شدن که کار انتخاب رو برای شما خیلی راحت کرده. پس شما فقط کافیه سلیقه‌ی خودتون رو بدونید و شخصیتتون رو بشناسید تا مستقیم برید سراغ عطر و ادکلن‌های مرتبط. بعضیا هم که عادت دارن تنها از یه برند خاص خرید کنن، می‌تونن از بین برندها روی هر کدوم که می‌خوان کلیک کنن تا فقط محصولات اون برند رو مشاهده کنند.

چرا از مه استایل بخریم؟

برای اینکه خیالتون از اورجینال بودن عطر و ادکلن‌‌ها و کیفیتشون میتونه راحت باشه. همین‌طور قیمت محصولات مشخص و مناسبن و هر جایی هم که باشین، خریدتون خیلی زود به دستتون می‌رسه. توی تهران خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومن همون روز به مشتری تحویل داده میشن و هیچ هزینه‌ای هم بابت ارسال ازشون دریافت نمیشه. اگه تا حالا تجربه‌ی خرید از مه استایل رو نداشتین، می‌تونین برای بار اول امتحان کنید؛ مطمئناً پشیمون نخواهید شد!


تاثیر شبکه های اجتماعی بر فروشگاه اینترنتی


شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

خریداران اینترنتی علاقه ی زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی دارند تا محصولات مورد علاقه ی شان را با دوستانشان در میان بگذارند. پس این خبر خوبی برای شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی  است، سایت خود را با نرم افزار فروشگاه اینترنتی ای طراحی کنید که به اشتراک گذاری محصولات و خدمات در شبکه های محبوب اجتماعی ساده تر گردد.

استفاده از شبکه های اجتماعی بین تمام افراد جامعه فراگیر شده است پس فکر خوبی است اگر شما هم از این مسئله به نفع کسب و کار و فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید و با قابلیت به اشتراک گذاشتن خدمات و یا محصولاتتان این امکان را به مشتریان خود بدهید که به سادگی به کمک شبکه های اجتماعی برای شما مشتری جذب کنند،برای درک بهتر این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

با استفاده از شبکه های اجتماعی قادر خواهید بود تا موفقیت بیشتری را برای فروشگاه اینترنتی خود کسب کنید. در این مقاله شیوه ی صحیح این کار را به شما آموزش می دهیم …

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

۱. افزایش ترافیک

به محض به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی توسط هر مشتری، دوستان و خانواده ی آنها قادر به دیدن مطالب سایت فروشگاهی شما هستند. آنها می خواهند ببینند این محصول جالب در چه فروشگاه اینترنتی ای عرضه می شود و به همین دلیل علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر می شوند. مصرف کنندگان مدرن همیشه دوست دارند جزو اولین کسانی باشند که محصول جدیدی را امتحان می کنند. مشتری های خود را تشویق کنید تا به صورت فعال مطالب فروشگاه اینترنتی شما را به اشتراک بگذارند و با انجام اینکار می توانید انتظار بازدیدهای جدید از دنبال کننده های جدید را داشته باشید.

۲. توصیه ی دوستان به عنوان اهرم اصلی

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تان به مشتری های شما این امکان را می دهد که محصولات شما را با دوستان و خانواده ی خود به اشتراک بگذارند. وقتی دنبال کننده های شما (Followers) توصیه ی دوستان خود در مورد یک محصول را می بینند اعتماد بیشتری برای خرید پیدا می کنند. خریدارانی که محصولات شما را به اشتراک می گذارند در حقیقت به فروشگاه شما اعتبار می بخشند که همین مورد در میزان موفقیت بیشتر فروشگاه اینترنتی شما نقش مهمی دارد. بیشتر مصرف کنندگان، در هنگام خرید، توصیه ی دوستان و خانواده ی خود را در اولویت قرار می دهند. پس بهتر است از این فرصت طلایی استفاده کنید و روند به اشتراک گذاری مطالب در سایت خود را ساده تر کنید.

مصرف کنندگان مدرن همیشه دوست دارند جزو اولین کسانی باشند که محصول جدیدی را امتحان می‌کنند.

۳. برندسازی

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا نام برند خود را بر سر زبان ها بیندازید. استفاده از شبکه های اجتماعی باعث می شود که برند شما توسط افراد بیشتری دیده شود. نکته ی اساسی این است که هر دنبال کننده دوستانی با سلیقه ی تقریبا مشابه هم دارد و همین باعث می شود که آنها علاقه ی بیشتری برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و فروشگاه اینترنتی شما داشته باشند.

۴. اشتراک گذاری مطالب شبکه های اجتماعی را در فروشگاه اینترنتی خود فعال کنید

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

استفاده از ابزارهایی برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی باعث افزایش بازدیدهای شما و تبلیغات به شیوه ی دهان به دهان و در نهایت فروش اینترنتی بیشتر برای فروشگاه مجازی تان می شود. فروشگاه اینترنتی داده ورزان به شما امکان استفاده از ابزارهای قدرتمندی را برای به اشتراک گذاری مطالب می دهد. با استفاده از ابزاری به نام اضافه کردن خریداران به مشتری های خود این امکان را بدهید که مطالب سایت و محصولات فروشگاه اینترنتی تان را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. بیایید با هم چند مورد از ویژگی های این ابزار را مرور کنیم.

۵. به اشتراک گذاری مستقیم محصولات به جای مطالب

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

برخلاف سایر ابزارهای موجود، شما قادر خواهید بود محصولات فروشگاه اینترنتی را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید به طوریکه توضیحات محصول، قیمت و سایر ویژگی های آن به راحتی قابل رویت باشد.

۶. تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاری محصولات

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود برای مشتری های خود برنامه ای را در نظر بگیرید که با اشتراک گذاری محصولات تان، بتوانند از کوپن تخفیف فروشگاه اینترنتی شما استفاده کنند و به این ترتیب افراد بیشتری را تشویق کنید تا محصولات فروشگاه مجازی شما را به اشتراک بگذارند.

منبع : داده ورزان

لینک UTM چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟


لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

وقتی یک کمپین مارکتینگ آنلاین راه می اندازید، به شدت احتمال دارد که با اجزای مارکتینگ در جاهای مختلف از وب مواجه شوید. بگذارید بهتر بگوییم، شما تبلیغات تصویری با اندازه های گوناگون در وب سایتها قرار می دهید، مثلاً قراردادن یک طرح در مورد تولیدات در خبرنامه ماهانه و قراردادن یک مقاله و خبر درون خبرنامه یک مجله صنعتی. ضمن اینکه تعیین کردن اینکه کدام کانال بیشترین ترافیک را به صفحه تان می آورد، آسان است (مثلاً بگوییم ایمیل ها بیشتر از تبلیغات ترافیک سایت را افزایش می دهند)، چطور میخواهید تعیین کنید که کدام خبرنامه تاثیر گذارتر است؟

  • خبرنامه شما یا خبرنامه مجله های آنلاین؟
  • یا چه اندازه از بنر تاثیرگذار تر است؟

اینجاست که لینک utm و پارامترهای یو تی ام (UTM) وارد عمل می شوند.

پارامتر UTM چیست؟

لینک UTM مخفف عبارت Urchin Tracking Module است. Urchin یک شرکت نرم‌افزاری بود که در سال ۲۰۰۵ توسط گوگل خریداری شد و نرم افزاری که آنها ساخته بودند تبدیل شد به چیزی که ما امروز آن را با نام Google analytic می‌شناسیم.

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

UTM قطعه کدیست که در انتهای هر لینکی که می‌خواهید آمار ورودی به سایت و سایر گزارشات را به دست بیاورید قرار می‌گیرد. این قطعه کد اطلاعات مختلفی را به گوگل آنالیتیک ارسال می‌کند و در آنجا همه اطلاعات جمع شده و در قالب یک گزارش جامع در اختیار ما قرار می‌گیرد.

نمونه لینکی که UTM هم به آن اضافه شده است را ببینید:

https://www.example.com/page?utm_content=buffer&utm_source=facebook.com

خب، آنها واقعاً چه هستند؟ بگذارید از پایه شروع کنیم.

درکل می شود گفت، هر چیزی که قبل از آن یک علامت سوال در URL داشته باشد یک پارامتر است:

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

یک پارامتر UTM، یک تگ است که در آخر URL افزوده می شود و وقتی بر روی آن کلیک می شود، داده را به گوگل آنالیتیکس می برد و به شما این اجازه را می دهد تا بفهمید که کدام استراتژی مارکتینگ شما تاثیر گذارتر است. یک پارامتر UTM از یک پارامتر و اندازه آن بوجود آمده است:

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

۵ پارامتر کلیدی وجود دارد که برای کمپین های ردیابی کردن درون گوگل آنالیتیکس استفاده می شود. از این بین ۳ تای آن الزامی است و ۲ تای دیگر اختیاری است.

پارامترهای الزامی در لینک UTM

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

  • UTM_SOURCE : برای توصیف اینکه ترافیک از کجا می آید به کار برده می شود. مثلا نام وبسایتی که تبلیغات شما را نشان می دهد یا نام خبر.
  • UTM_medium : برای توصیف المنت های خاص استفاده می شود. برای مثال ممکن است به محل قرار داشتن بنرها یا سایز آنها در استراتژی های مقایسه ای، عطف داشته باشد. یا می تواند عکس محصول در خبرنامه باشد.
  • UTM_campaign : این منتسب به کمپین سرتاسری ای که شما راه انداخته اید، است. برای مثال، اگر کمپین جدیدی که شروع کرده اید برای یک تلفن جدید باشد (بعنوان مثال Ratin) پس کمپین شما ممکن است (Ratin_launch) خوانده شود.

پارامترهای اختیاری در لینک UTM

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

  • UTM_term : این برای جستجوهای پولی استفاده می شود تا کلمات کلیدی که شما بر روی تبلیغ خاصی پیشنهاد می کنید را تعیین کند. برای مثال یک تبلیغ برای جمله “SEO services” با “utm_term=seo_services” تگ دهی می شود.
  • UTM_content : برای استراتژی مقایسه ای استفاده می شود تا تفاوت بین نوع A و B را مشخص کند.

ساخت لینک UTM با گوگل آنالیتیکس :

برای ایجاد یک لینک UTM باید وارد URL Builder شوید که برای دستیابی به آن آدرس مناسب و کوتاهی وجود ندارد و از طریق سرچ عبارت URL Builder میتوانید مسیر ورود به آن را بیابید که در واقع به URL زیر میرسید.

https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

سپس همه چیزی که شما لازم است انجام دهید این است که لینک تولید شده را در عنصری که در حالت عادی می خواهید دنبال کنید، پیوست کنید.
مهم است به خاطر داشته باشید که پارامترهای UTM به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند. بنابراین اگر شما یک URL را با “utm_campaign=ratin” و یکی را با “utm_campaign=Ratin” تگ گذاری کنید، اینها در اکانت گوگل آنالیتیکس شما در دو کمپین جداگانه ظاهر خواهند شد.
پارامترهای لینک UTM همچنین در نوار آدرس کاربران قابل رویت هستند.

بنابراین مهم است که از تگ هایی که نمی خواهید کاربرانتان ببینند استفاده نکنید. من به شدت پیشنهاد می کنم که از مقادیر ناپیدا که کاملاً واضع کمپینتان را توصیف می کنند استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از لینک UTM در گوگل آنالیتیکس

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

خُب حالا برسیم به چیزی که شما از ابتدا برای آن تلاش کرده اید. داده هایتان!

داده می تواند توسط گوگل آنالیتیکس از طریق رفتن به قسمت Traffic > Sources > Campaign به آسانی دیده شود. در این محل شما لیستی از همه کمپین هایی که دنبالشان گشته اید، خواهید داشت. شما میتوانید بر روی هر کمپین کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری برای مثال بر روی medium و source ببینید. همانند بقیه سورس های ترافیکی، شما می توانید معیارهای خیلی مهم برای خودتان، میزان جستجو، تبادلات، تعداد مشاهده های صفحه و غیره را مشاهده کنید، تا تعیین دهید که کدام المنت بر کمپین شما تاثیر گذارتر است.

در اینجا مکان‌های مختلفی برای یافتن اطلاعات UTM در بخش داشبورد گوگل آنالیتیکز وجود دارد:
۱-   Acquisition > All Traffic > Source/Medium
۲-   Acquisition > Campaigns > All Campaigns

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

چیزی که برای هر دیجیتال مارکتر مهم است اندازه‌گیریست و فقط با همین اندازه‌گیریست که میتونیم بفهمیم کمپینهای ما یا لینکهای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی یا حتی تبلیغات ما چقدر موثر بوده است.

حالا هر زمان که افراد بر روی این لینک کلیک می‌کنند، گوگل آنالیتیکز فورا مقادیر را در هر پارامتر UTM به هر چیز قابل خواندن در گوگل آنالیتکز ترجمه می‌کند.

۳ پرسش اساسی که یک لینک UTM می‌تواند پاسخ دهد:
هنگامی‌که همه پارامترهای UTM اضافه شد، یک لینک باید قادر باشد کمک کند تا برخی سؤالات اساسی را در مورد ترافیک وب شما پاسخ دهد:

  1. ترافیک از کجا می‌آید؟
  2. چطور ترافیک دریافت می‌شود؟
  3. چرا ترافیک به سمت من می‌آید؟

روش های دیگر ساخت لینک UTM  چیست ؟

لینک utm ، لینک utm چیست ، دستگاه utm چیست ، utm مخفف چیست ، نقشه utm مخفف چیست ، کاربرد utm ، utm چیست مختصات ، utm firewall چیست ، فایروال utm چیست

هم می‌شود به صورت دستی UTM را نوشت هم می‌توان از ابزارهایی استفاده کرد که ما مقدار پارامتر را به آن بدهیم و او UTM  را برای ما بسازند.

یکی از ابزارهای خوبی که می‌توانید استفاده کنید appspot.com است که البته به خاطر تحریم ما رو مورد لطف خودشون قرار دادن و بدون تکنیکهای عبور از فیلتر! باز نمی‌شود.

اگر برای دسترسی به اون سایت محدودیت دارید از raventools استفاده کنید.

از افزونه گوگل کروم Effin Amazing نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

منابع : راتین ، oxteam

طراحی سایت با وردپرس چه مزیت هایی دارد؟


طراحی سایت با وردپرس ، آموزش تصویری طراحی سایت با وردپرس ، آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس ، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس ، فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf ، قیمت طراحی سایت با وردپرس ، دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

در حال حاضر برای راه اندازی یک وبسایت باید ابتدا سراغ یک سی ام اس ( cms ) آماده برویم تا از هدر رفتن چند میلیونی پول خودمان بابت پرداخت هزینه به کد نویس های php جلوگیری کنیم. اما سوالی که پیش می آید اینست که چه سیستم مدیریت محتوایی را انتخاب کنیم؟ هر کسی از من این سوال رو میپرسه بلافاصله میگم: ” وردپرس ” ؟ اما واقعا چرا وردپرس؟ چرا طراحی سایت با وردپرس ؟ توی این مقاله قصد دارم شما رو قانع کنم تا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید ? پس بریم سراغ تعریف و تمجید از وردپرس!

۱- برترین برندهای دنیا از طراحی سایت با وردپرس استفاده می‌کند

اگر بخواهید مستقیم جواب سوالتون رو بگیرید بهترین کار این هست که از نتیجه تجربیات و تحقیقات دیگران استفاده کنید. پس در مورد اینکه وردپرس چه امکاناتی دارد و آیا امنیت دارد یا خیر چیزی نپرسید. فقط در یک جمله. بهترین سایت های دنیا از وردپرس استفاده می کنند. وبلاگ فیسبوک ، برترین سایت های ایرانی نظیر دانلود ها ، پی سی دانلود ، میهن دانلود و … از وردپرس استفاده می کنند. این یعنی برترین های وب وردپرس رو انتخاب کردند. پس شما هم شک نکنید.

طراحی سایت با وردپرس ، آموزش تصویری طراحی سایت با وردپرس ، آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس ، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس ، فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf ، قیمت طراحی سایت با وردپرس ، دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

اما اگر باز هم در مورد وردپرس شک دارید و می خواهید خودتان تحقیقات را دست بگیرید با ادامه مقاله همراه باشید؟

۲- سئو در طراحی سایت با وردپرس عالی است

در حال حاضر وردپرس بهترین و قوی ترین افزونه های سئو را به همراه دارد. افزونه هایی نظیر wordpress seo by yoast یا all in one wordpress seo یا افزونه قوی seo premium pack pro که از آخرین متد های روز سئو برای افزایش ورودی گوگل سایت ها استفاده می کنند و روز به روز در حال پیشرفت هستند.

طراحی سایت با وردپرس ، آموزش تصویری طراحی سایت با وردپرس ، آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس ، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس ، فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf ، قیمت طراحی سایت با وردپرس ، دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

۳- طراحی سایت با وردپرس امن تر است

در حال حاضر سیستم مدیریت محتوایی به اندازه وردپرس از افزونه های قوی امنیتی استفاده نمی کند. البته نمی توان گفت امنیت وردپرس تضمینی است اما با نصب چند افزونه می توان سئوی وردپرس را ۹۹٫۹ درصد کرد ? همان یک دهم درصد هم با آپدیت همیشگیوردپرس به آخرین نسخه حل خواهد شد.

طراحی سایت با وردپرس ، آموزش تصویری طراحی سایت با وردپرس ، آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس ، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس ، فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf ، قیمت طراحی سایت با وردپرس ، دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

۴- طراحی سایت با وردپرس قابلیت های نامحدودی دارد

بیش از ۴۲ هزار افزونه مختلف که هر کدام برای شما کاری مختلف انجام می دهند. شما می توانید هر کدام از این افزونه ها را از مخزنوردپرس دریافت کرده و روی سایت خودتان نصب کنید. برای نصب و راه اندازی افزونه ها نیازی به طراح سایت یا کد نویس ندارید. افزونه ها به راحتی و با چند کلیک نصب می شوند و نیازی به تخصص قوی برای مدیریت آنها نیست. افزونه هایی برای ایجاد فروشگاه ، ایجاد انجمن ، ایجاد شبکه های اجتماعی ، ایجاد سایت فروش فایل و هر چیز دیگری که فکرش رو کنید.

طراحی سایت با وردپرس ، آموزش تصویری طراحی سایت با وردپرس ، آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس ، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس ، فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf ، قیمت طراحی سایت با وردپرس ، دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس ، آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

نتیجه گیری نهایی درباره طراحی سایت با وردپرس

با توجه با توضیحات بالا در نهایت شما با وردپرس می توانید هم سایت وبلاگی ، هم سایت فروشگاهی و هم سایت فروش فایل خود را روی یک پنل مدیریت داشته باشید. این به این معناست که وردپرس قوی تر از سایر سیستم های مدیریت محتوا در حال صعود هست و روز به روز سایت شما بهتر و امن تر از همیشه خواهد بود.

منبع : میهن وردپرس